recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye trådløse in-ears
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye trådløse in-ears

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af ildocteur ildocteur skrev:

Jeg har rimelig god erfarign med Jabra 75t model.  De er meget lette og behagelge og sidder godt fast. Lyden er fin uden at jeg er Hifi Entusiast.  Som med alle andre inear afhænger lyden rigtig meget af hvor tæt de sidder til i øret.

Jabra er vist kommet med en 85t model med aktiv NC.
Jabra 75 er lige blevet opgraderet med ANC via en firmware opdatering.
Jeg har selv et par elite 75 active, som jeg er utrolig glade for. Jeg bruger dem også til løb, men har som regel slået hear thru fra, da jeg syntes det giver for megetvindstøj.j
Mvh Jesper
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 07:47
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Ok. Tak for svar. Hvordan er lyden i dem? Fungerer de godt som handsfree?

Bruger du dem til løb?
Jeg bruger dem begge til løb og til handfree kun den ene, de fungere perfekt og bliver siddende.

Som bonus fik de via en firmware opdatering i september så de nu har spatial audio med Dolby Atmos, hear a likeSmile Perfekt hvis man ser film på f.eks. en iPad etc.

Der er tryk sensor på enhederne så du f.eks. kan starte - stoppe din musik, tage et opkald eller skrue op og ned med Siri, de virker bare og lyder ret godt. 

4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 08:24
Mine forige in-ears havde touch, hvilket jeg ret hurtigt blev meget træt af.
Når man lige hurtigt skulle rette dem, så fik man aktiveret touch-trykket på en eller anden måde, så man enten fik paused musikken, eller jeg fik ringet op til en eller anden.
Når det så blev koldt, og jeg begyndte at løbe med hansker og hue på, ja så kunne jeg ikke betjene dem uden at skulle tage hansker af og løfte huen.
Mine Jabra 75 elite har en rigtig trykknap, hvor man kan mærke når man får aktiveret knappen, selvom man har hansker og hue på, hvilket for mig er et kæmpe plus, og man kan justere dem i øret, uden at få aktiveret en eller anden funktion.
Mvh Jesper
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af ildocteur ildocteur skrev:

Jeg har rimelig god erfarign med Jabra 75t model.  De er meget lette og behagelge og sidder godt fast. Lyden er fin uden at jeg er Hifi Entusiast.  Som med alle andre inear afhænger lyden rigtig meget af hvor tæt de sidder til i øret.

Jabra er vist kommet med en 85t model med aktiv NC.
Dem må jeg lige tjekke ud. Tak
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
HamDenFede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2007
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HamDenFede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 14:40
Jeg har også Jabra Elite Active T75, og kan kun anbefale dem. Jeg bruger dem primært til løb og kunne ikke forestille mig at løbe med andet.
Mvh. HamDenFede
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af HamDenFede HamDenFede skrev:

Jeg har også Jabra Elite Active T75, og kan kun anbefale dem. Jeg bruger dem primært til løb og kunne ikke forestille mig at løbe med andet.
De ser ellers lækre ud. Jeg kan se de ikke har aktiv støjdæmpning, hvad betyder det i praksis?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af HamDenFede HamDenFede skrev:

Jeg har også Jabra Elite Active T75, og kan kun anbefale dem. Jeg bruger dem primært til løb og kunne ikke forestille mig at løbe med andet.
De ser ellers lækre ud. Jeg kan se de ikke har aktiv støjdæmpning, hvad betyder det i praksis?
Som jeg skrev tidligere, så har Jabra 75 elite lige fået ANC via ny firmware.
Jeg bruger det på arbejdet, da det lige dæmper blæser støjen fra de instrumenter jeg benytter en smule mere.
Bruger det ikke når jeg løber, da ANC'en har en tildens til at forstærke vindstøj.


Redigeret af Axlon - 29-Oktober-2020 kl. 18:25
Mvh Jesper
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 22:30
Hvordan fungerer de når de skal kobles til en iPhone, Macbook Air, Mac Mini, iPad og ATV?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hvordan fungerer de når de skal kobles til en iPhone, Macbook Air, Mac Mini, iPad og ATV?
Jabra 75 kan være koblet på to enheder samtidig, f.eks. telefonen og PC'en, og parret med 8 forskellige enheder (så vidt jeg kan huske).
Jeg bruger mine sammen med med to telefoner, to PCer, iPad, ATV, sådan lidt på skift.
På arbejdet er de koblet til min telefon og arbejdspc. Så kan jeg sidde og høre musik fra telefonen, og hvis jeg får et teams/skype opkald på computeren, så stopper musikken, og skifter over til PC'en.

Mvh Jesper
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hvordan fungerer de når de skal kobles til en iPhone, Macbook Air, Mac Mini, iPad og ATV?
Jabra 75 kan være koblet på to enheder samtidig, f.eks. telefonen og PC'en, og parret med 8 forskellige enheder (så vidt jeg kan huske).
Jeg bruger mine sammen med med to telefoner, to PCer, iPad, ATV, sådan lidt på skift.
På arbejdet er de koblet til min telefon og arbejdspc. Så kan jeg sidde og høre musik fra telefonen, og hvis jeg får et teams/skype opkald på computeren, så stopper musikken, og skifter over til PC'en.

Ok. Tror det bliver et par Jabra Active elite 75t. 
Det skal siges at de skal bruges primært som headset. Så skal de bruges til 2-3 løbeture om ugen og til lidt podcast eller musik når jeg går/vandre eller slår græs og lign.
Tænker I stadig at de passer til mit behov?


Redigeret af Basknudsen - 01-November-2020 kl. 22:12
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 09:45
Jeg bruger airpods pro til alt undtagen sport. Ligesom dig løber jeg også 3 gange om ugen men stoler simpelthen ikke på, de kan sidde fast når jeg løber interval. Hvis man løber trail løb eller i tæt bevokset områder skal man nok også være obs. at trægrene nemt kan få fat i "ørepindene". Derudover er det efter min mening en kæmpe fejl at man ikke kan skrue op og ned for volumen direkte fra øresneglene. Når det er sagt så elsker jeg dem til at det andet :-) 
Til løb bruger jeg et sæt Beoplay E8 som jeg synes fungerer ret godt. Dem jeg har er stadig version 1 men en version 3 er ude som er blevet mindre og forbedret på stort set alle parametre. De er ikke billige men til løb fungerer de som sagt rigtig godt. De parrer fint til mit Garmin ur og så synes jeg det er rart at have muligheden for at skrue op og ned for volumen når det passer en. 

Jeg tror dog ikke du får så meget glæde af at høre musik når du slår græs medmindre din maskine er meget lydløs. Smile  
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Jeg bruger airpods pro til alt undtagen sport. Ligesom dig løber jeg også 3 gange om ugen men stoler simpelthen ikke på, de kan sidde fast når jeg løber interval. Hvis man løber trail løb eller i tæt bevokset områder skal man nok også være obs. at trægrene nemt kan få fat i "ørepindene". Derudover er det efter min mening en kæmpe fejl at man ikke kan skrue op og ned for volumen direkte fra øresneglene. Når det er sagt så elsker jeg dem til at det andet :-) 
Til løb bruger jeg et sæt Beoplay E8 som jeg synes fungerer ret godt. Dem jeg har er stadig version 1 men en version 3 er ude som er blevet mindre og forbedret på stort set alle parametre. De er ikke billige men til løb fungerer de som sagt rigtig godt. De parrer fint til mit Garmin ur og så synes jeg det er rart at have muligheden for at skrue op og ned for volumen når det passer en. 

Jeg tror dog ikke du får så meget glæde af at høre musik når du slår græs medmindre din maskine er meget lydløs. Smile  
Tak for svar. Hvad tænker du om lyden i AirPods Pro?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu