recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye trådløse in-ears
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye trådløse in-ears

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Jeg bruger airpods pro til alt undtagen sport. Ligesom dig løber jeg også 3 gange om ugen men stoler simpelthen ikke på, de kan sidde fast når jeg løber interval. Hvis man løber trail løb eller i tæt bevokset områder skal man nok også være obs. at trægrene nemt kan få fat i "ørepindene". Derudover er det efter min mening en kæmpe fejl at man ikke kan skrue op og ned for volumen direkte fra øresneglene. Når det er sagt så elsker jeg dem til at det andet :-) 
Til løb bruger jeg et sæt Beoplay E8 som jeg synes fungerer ret godt. Dem jeg har er stadig version 1 men en version 3 er ude som er blevet mindre og forbedret på stort set alle parametre. De er ikke billige men til løb fungerer de som sagt rigtig godt. De parrer fint til mit Garmin ur og så synes jeg det er rart at have muligheden for at skrue op og ned for volumen når det passer en. 

Jeg tror dog ikke du får så meget glæde af at høre musik når du slår græs medmindre din maskine er meget lydløs. Smile  
Tak for svar. Hvad tænker du om lyden i AirPods Pro?

Den er god - den del skal du ikke bekymre dig om.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Jeg bruger airpods pro til alt undtagen sport. Ligesom dig løber jeg også 3 gange om ugen men stoler simpelthen ikke på, de kan sidde fast når jeg løber interval. Hvis man løber trail løb eller i tæt bevokset områder skal man nok også være obs. at trægrene nemt kan få fat i "ørepindene". Derudover er det efter min mening en kæmpe fejl at man ikke kan skrue op og ned for volumen direkte fra øresneglene. Når det er sagt så elsker jeg dem til at det andet :-) 
Til løb bruger jeg et sæt Beoplay E8 som jeg synes fungerer ret godt. Dem jeg har er stadig version 1 men en version 3 er ude som er blevet mindre og forbedret på stort set alle parametre. De er ikke billige men til løb fungerer de som sagt rigtig godt. De parrer fint til mit Garmin ur og så synes jeg det er rart at have muligheden for at skrue op og ned for volumen når det passer en. 

Jeg tror dog ikke du får så meget glæde af at høre musik når du slår græs medmindre din maskine er meget lydløs. Smile  
Tak for svar. Hvad tænker du om lyden i AirPods Pro?

Den er god - den del skal du ikke bekymre dig om.
Ok, det skal siges, jeg er heller ikke hifi-entusiast, men vil selvfølgelig gerne have god lyd. 
Havde du problemer med at dine øre blev ømme af de Apple høretelefoner der har ledning og følger med tlf?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 12:07
Ikke så vidt jeg husker. 
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Ikke så vidt jeg husker. 
Ok, men har du fornemmelsen af, om det hviler i øret eller sidder fast øregangen?


Redigeret af Basknudsen - 02-November-2020 kl. 12:25
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 12:25
Airpods pro er bygget anderledes i forhold til de "gamle" apple høretelefoner med ledning, de går længere ind i øregangen og sidder dermed bedre fast dog uden at genere men der er man jo så forskellige. Spørger du mig så føles de behageligere at have på. Hvis det er dem du vil have så køb dem, du har altid 14 dages fortrydelsesret. 
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Hvis det er dem du vil have så køb dem, du har altid 14 dages fortrydelsesret. 
De fleste steder er der ingen returret på in-ear høretelefoner, hvis forseglingen er brudt.
Mvh Jesper
Til top
symbol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Juni-2011
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér symbol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 14:32
Jeg bruger jabra 65 og er 100% Tilfreds.
sidder fantastisk i øret og koster kun 600.- nu.
har ligeledes et par billige 150 kr Xiami airdots. sidder super godt, men ikke verdens bedste lyd.

Jeg har generelt meget svært ved at finde in ear der sidder godt og sidder fast og apples er nogo for mig

Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 15:23
Apples er også nogo for mig hvis huset på de "normale" er samme størrelse som Pro.

Det er sgu svært når man ikke kan prøve dem. Jeg bruger ind imellem in-ear monitors når jeg er ude som musiker, men det er en form man trykker flad og stopper dem i øret hvorefter de udvider sig og sætter til.


Redigeret af Basknudsen - 02-November-2020 kl. 15:30
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2021 kl. 13:11
Hej Smile

Til jer med Jabra 75T. Har i oplevet at bluetooth forbindelsen forsvinder nogle gange ved løb? 
Har læst det er et kendt problem med trådløse in-ears generelt. Jeg spørger, da jeg prøver at finde ud af om det er min mp3 afspiller eller mine Jabra, der er noget galt med?  Håber nogen kan være med til at afklare det. Tongue
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2021 kl. 15:26
Jeg har dagligt, i de sidste 8 måneder, brugt mine Jabra75t, både under løb og anden træning og bare under arbejde foran computeren, og jeg har endnu ikke oplevet et eneste udfald, så længe jeg er inden for 5m fra telefon eller computeren.Clap

Mine gamle billige kineser in-ear, havde jeg en del problemer med, især under løb.
Mvh Jesper
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2021 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Jeg har dagligt, i de sidste 8 måneder, brugt mine Jabra75t, både under løb og anden træning og bare under arbejde foran computeren, og jeg har endnu ikke oplevet et eneste udfald, så længe jeg er inden for 5m fra telefon eller computeren.Clap

Mine gamle billige kineser in-ear, havde jeg en del problemer med, især under løb.

Ok, var også lige på nettet  og læse lidt om min mp3 afspiller, der er  åbenbart nogle problemer med Bluetooth forbindelsen, så jeg må nok ud at investere i noget andet.  Tak for svar Smile
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2021 kl. 18:16
Er der nogen der kan anbefale et sæt ti under, lad os sige 1000,-, som kan holde vindsus effektivt ude fra cykling?

Eneste måde jeg normalt kan cykle og høre musik er med en hue der dækker hele øret og øreproppen. Det virker, men kun om vinteren :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu