recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K HDR Blu-Ray "Greyhound"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K HDR Blu-Ray "Greyhound"

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2021 kl. 00:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Greyhound ligger hos nogle forhandlere i UHD Blu-ray og normal Blu-ray, men uden dato: https://cdon.dk/film/greyhound-4k-ultra-hd-blu-ray-51933446

Jeg tror, at Apple kun har streaming-rettighederne. Sony Pictures har vist beholdt andre rettigheder.


Mange tak for svar. Jamen jeg har været skrevet op hos CDON i flere måneder.

Pudsigt, jeg kan kun finde bogudgivelsen på deres hjemmeside. 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2021 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Greyhound ligger hos nogle forhandlere i UHD Blu-ray og normal Blu-ray, men uden dato: https://cdon.dk/film/greyhound-4k-ultra-hd-blu-ray-51933446

Jeg tror, at Apple kun har streaming-rettighederne. Sony Pictures har vist beholdt andre rettigheder.


Mange tak for svar. Jamen jeg har været skrevet op hos CDON i flere måneder.

Pudsigt, jeg kan kun finde bogudgivelsen på deres hjemmeside. 

Det vel fordi de efterhånden har fundet ud af, at den aldrig kommer på en skive. Så den er fjernet fra deres sortiment. 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2021 kl. 10:18
Det er længe siden at film titlen blev fjernet fra CDON.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2021 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nå, men jeg har jo eftersøgt "Greyhound" længe. Fandt den på DVD i UK, så den er netop bestilt. Jeg er jo noget spændt på billedekvaliteten, når nu man er vant til Blu-Ray, men omvendt, jeg har en nyere DVD, "Caribbean Patrol", og den er ganske fin.

Håbet er lysegrønt kan jeg bekræfte.
Og se så bare, man kan stadig undres - og glædes.

Der i UK hvor jeg bestilte "Greyhound" midt i maj - og aldrig hørte eller modtog noget som helst, herfra fik jeg faktisk i går en e-mail. Her bad de mig om at jeg ville confirme de regler der gælder for køb med Euro. Jeg bekræftede, og her til morgen en meddelelse om, at nu var DVD´en sørme afsendt.

Jeg må indrømme at jeg ikke forstår ret meget af den samlede process, men bare at jeg nu modtager min DVD.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 09:36
Og med nogen besvær har jeg nu fundet ud af, at min DVD "Greyhound" nu ligger hos Post Nord og deres toldcenter. Og her har DVD´en ligget nogen tid kan jeg se.

Det bliver nok hammer dyrt. Alt sammen for sølle 19.99£. Man skal som udgangspunkt nok ikke handle i udlandet. Og så forstår jeg ikke rigtigt noget mere.

Undre mig ofte over hvordan verden har udviklet sig over en bred kam.


Redigeret af Hother - 12-September-2021 kl. 09:54
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Man skal som udgangspunkt nok ikke handle i udlandet.


Det er fordi du har handlet udenfor EU. Det er altså ikke så svært.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Man skal som udgangspunkt nok ikke handle i udlandet.


Det er fordi du har handlet udenfor EU. Det er altså ikke så svært.

Se det ved jeg jo godt, men synes stadig at det er helt vanvittigt. Man taler så meget om vigtigheden af samhandelen på denne klode, men....øhhhh..... 


Redigeret af Hother - 12-September-2021 kl. 13:27
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 17:31
Men du har handlet udenfor EU. Hvis du fulgte med i virkeligheden burde der ikke være nogle overraskelser i forløbet, medmindre du har købt den direkte hos Amazon og forudbetalt momsen.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 19:18
Uk har jo ikke ønsket at være med i fælleskabet.

Så dem handler vi ikke med mere
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 20:19
Købte et par sjældne Schleich dyr til datteren på Amazon.de.
Priser i euro, men godt nok engelsk forhandler. Tjekkede momsen inden betaling og der blev opkrævet 25% stadig i euro. Men havde læst et sted at hvis amazon opkræver momsen skulle alt være ok. Men nu ligger pakken alligevel hos Postnord, måske fordi sælger har skrevet alle priser i pund. Har sendt forklaring, men venter nu på anden uge svar!!! Mega frustrerende som datteren ville sige. 


Redigeret af Jessemand - 12-September-2021 kl. 20:21
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Købte et par sjældne Schleich dyr til datteren på Amazon.de.

Samlet pris inklusive dansk moms?

Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Men nu ligger pakken alligevel hos Postnord, måske fordi sælger har skrevet alle priser i pund.


Valutaen har intet at sige.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 20:48
Selvom der er betalt moms til sælger skal pakkerne stadigvæk igemmen fortoldnings processen når de kommer til landet, og lige pt er Postnord en del bagud med fortoldning af pakker da det vælter ind i landet med dem, Postnord har såmænd selv været ude og melde at der kan ventes forsinksler da de er bagefter
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu