recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem mister signalet den 31. januar 2021?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem mister signalet den 31. januar 2021?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvem mister signalet den 31. januar 2021?
    Sendt: 01-November-2020 kl. 21:13
Grunden til overskriften er, at jeg i går modtog en folder fra Yousee. Heri står der "Mister du også signalet 31. januar 2021?" uden nærmere forklaring. En forklaring, hvis en sådan findes, jeg ikke har hørt om. Jeg har selv Stofa og føler mig ikke i farezonen, men hvad er forklaringen? Forsøger Yousee på en billig måde at hverve nye kunder?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Grunden til overskriften er, at jeg i går modtog en folder fra Yousee. Heri står der "Mister du også signalet 31. januar 2021?" uden nærmere forklaring. En forklaring, hvis en sådan findes, jeg ikke har hørt om. Jeg har selv Stofa og føler mig ikke i farezonen, men hvad er forklaringen? Forsøger Yousee på en billig måde at hverve nye kunder?

Flemming

En hel folder uden noget som helst? Underligt... Google var ikke til nogen hjælp, heller. Kun en artiken i Berlinske - Som man skal betale for at se...


Redigeret af mnielsen - 01-November-2020 kl. 21:22
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 21:24
Hentydes der måske til,endelig lukning af DVB-T, som er udskudt gang på gang, senest pga corona?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hentydes der måske til,endelig lukning af DVB-T, som er udskudt gang på gang, senest pga corona?

Mener, det ER lukket for længst. Da jeg skiftede til DVB T2-modtager, var der intet signal på min LG HR550C-boks




Redigeret af mnielsen - 01-November-2020 kl. 21:30
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 21:35
Mon ikke der hentydes til de elselskaber under norlys der har opsagt samarbejdet med waoo, de abodementer ophører nemlig den 31 Jan 2021


Redigeret af Hackerjac - 01-November-2020 kl. 21:37
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 21:38
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 22:03

Ja, det er sikkert den der (ikke) henvises til. Blot mærkeligt at Yousee ikke også nævner datoen den 15. december 2020.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 22:05
Bor du i Silkeborg i den pågældende boligforening?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Bor du i Silkeborg i den pågældende boligforening?
Klaus


Nej, det gør jeg ikke. Jeg bor i parcelhus og har som nævnt Stofa. Tror faktisk slet ikke Yousee kan levere på min gade, så det er mærkeligt at de deler den slags foldere ud i området.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu