recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Verdens bedste kontakter og opkalds app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Verdens bedste kontakter og opkalds app

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Verdens bedste kontakter og opkalds app
    Sendt: 10-November-2020 kl. 20:37
.....Skal vi lige have fundet :)

Jeg kører med dual simkort og har derved et bjerg af arbejdsrelaterede kontakter liggende side by side med alle de private. 

Alt er inddelt i kontaktgrupper som er tildelt simkort osv, så den del fungerer sådan set upåklageligt.

Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at app'en udover navnet også viste hvilket firma personen var fra og jeg kan simpelthen ikke få standard kontakter/Dialer app'en til det (vil ikke afvise jeg leder alle de forkerte steder)

Telefonen er en OnePlus i tilfælde det skulle være relevant :) 
Bonus info: Jeg er fuldstændig ligeglad med om app'en koster penge - hvis den bare er pengene værd :) 

Håber der kunne sidde en enkelt eller to herinde som har et fedt bud :) 
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 09:55
Jeg er selv "på markedet" for sådan en App. Har prøvet et enkelt alternativ, hentet på F-Droid, men jeg husker ikke navnet. Den blev dømt ude, fordi jeg ikke kunne CardDav synce med DAVx.

Til top
yahooboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2017
Sted: -
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yahooboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 14:53
Undskyld, men jeg kan ikke lade være.Dead

Den app findes standard i iOS
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af yahooboy yahooboy skrev:

Undskyld, men jeg kan ikke lade være.Dead

Den app findes standard i iOS


Bruger ikke apple men sidst jeg prøvede så kunne man stadig ikke søge efter kontakter direkte fra keypad/dialler.

Er det fikset nu?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 16:38
Hvad mener du præcist?
At det punkt, hvor du har det numeriske tastatur, kan man ikke søge efter kontakter?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af nAlen nAlen skrev:

.....Skal vi lige have fundet :)

Jeg kører med dual simkort og har derved et bjerg af arbejdsrelaterede kontakter liggende side by side med alle de private. 

Kender det godt, har ret mange numre arbejdsmæssigt og privat i samme telefon.

Stort set alle arbejdsmæssige kontakter er programmeret med virksomhedens navn med i navnet på personen. Eksempelvis: Arla Esbjerg - Peter Jensen
Alt er gemt under fornavn.

Så fungerer det nemlig med alle telefoner, det fungerer med forskellige handsfree kit og radioer med indbygget Bluetooth.

Og søger jeg efter en person fra en kunde, kan jeg starte med at skrive kundens navn og så kommer alle kontakter op ved den kunde.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af nAlen nAlen skrev:

.....Skal vi lige have fundet :)

Jeg kører med dual simkort og har derved et bjerg af arbejdsrelaterede kontakter liggende side by side med alle de private. 

Kender det godt, har ret mange numre arbejdsmæssigt og privat i samme telefon.

Stort set alle arbejdsmæssige kontakter er programmeret med virksomhedens navn med i navnet på personen. Eksempelvis: Arla Esbjerg - Peter Jensen
Alt er gemt under fornavn.

Så fungerer det nemlig med alle telefoner, det fungerer med forskellige handsfree kit og radioer med indbygget Bluetooth.

Og søger jeg efter en person fra en kunde, kan jeg starte med at skrive kundens navn og så kommer alle kontakter op ved den kunde.

Klaus

Hej Klaus 
Det er selvfølgelig en løsning, men det var helst noget jeg ville undgå og mener ikke det burde være nødvendigt, da jeg har firma info på de enkelte under de enkelte på de dertilhørende felter.. 

Sagt på anden måde, det kan simpelthen ikke passe det skal være nødvendigt 😊


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 16:51
Korrekt, det burde ikke være nødvendigt.

Men, det er simpelt og det virker til alle mulige typer telefoner og handsfree.

Kan handsfree i din bil eksempelvis søge ud fra virksomhedsnavn?
Min “kan”, fordi jeg “snyder”...... Smile


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Korrekt, det burde ikke være nødvendigt.

Men, det er simpelt og det virker til alle mulige typer telefoner og handsfree.

Kan handsfree i din bil eksempelvis søge ud fra virksomhedsnavn?
Min “kan”, fordi jeg “snyder”...... Smile


Klaus

Det kan den ikke så vidt jeg ved, men det er heller ikke så relevant for mig. Det er derimod relevant ikke at skulle "snyde" den 5-600 gange... Det orker jeg simpelthen ikke 😊

Alternativt må jeg se om en anden launcher end op giver muligheden. Det bliver ihvertfald undersøgt før jeg begynder at rette kontakter - hvilket jeg også godt kunne forestille mig at ocd ville have det lidt presset med 😊😊
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 17:48
Jeg tester pt en app af som hedder drupe
Den kan lidt henad hvad jeg gerne vil have den til (man kan ihvertfald søge på firma info, så der er jeg halvvejs)

Der skal lige lidt opsætning til før den sidder i skabet, og sikkert en god portion tilvænning, men umiddelbart får den da lige lov til at få et par dage så må vi se 😊
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvad mener du præcist?
At det punkt, hvor du har det numeriske tastatur, kan man ikke søge efter kontakter?

Klaus


Ja
Til top
yahooboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2017
Sted: -
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yahooboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 20:58
Jeg har omkring 2600 Numre i min telefon alle registreret med (Firma), Navn, Adresse (Privat og/eller job) Mail adresse Telefon nummer evt facebook og foto.
Kører jeg bil beder jeg siri om firma eller person så ringer telefonen op for mig. Er jeg et sted jeg ikke kan tale med siri så benytter jeg kontakter appen (Der har jeg adgang til alle informationer, registreret) så kan jeg vælge om jeg vil sende besked, ringe op, sende mail eller videoopkald.

No probs
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu