|
Ny lille hjemmebio |
Besvar |
Forfatter | |
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4171 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-November-2020 kl. 10:37 |
Hej.
Længe siden herinde. Jeg flytter i lejlighed på Frb. C hvor det så er slut med biffen. Så det bliver til HiFi mine Dynaudio XD600, Sonos til TV og rundt omkring. OLED 65 TV, skal nok skiftes på et tidspunkt. Til Surround tænker jeg det JVC her. 7,1,4 hovedtelefoner. Det løser så også mit problem med at det JVC har 3 HDMI ind til ATV, BD Oppo. Det er jo ret nyt så går ikke ud fra at nogen har det. Men det eneste løsning lige nu jeg kan se. Til info er det i en rund stue hvilket gør møblering lidt vanskeligt. Nogen andre bud ?
|
|
SVP03
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du overvejet om ikke dine fabelagtige Dynaudio floorspeakers kan levere tilstrækkelig filmlyd? En toneområde på 20 Hz - 24 KHz er nok til at levere filmsporet.
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4171 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jeg med på. Det er Surround jeg tænker på.
TVet har også en Sonos Arc + Sub.
|
|
SVP03
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fejl
Redigeret af Munch - 14-November-2020 kl. 12:27 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |