recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvor store er jeres biografer der hjemme  ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvor store er jeres biografer der hjemme ?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 22:14
sjovt har lige set på et hus hvor det logiske rum til bif var næsten de mål  hvad højtaler har du så sat inde i det ?
Til top
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 21:55
Mit bifrum er 5,85*3,45 med en højde på 231

Jeg har et 305cm bredt scope lærred og 7.2.4 atmos /dtsX opsætning



Jeg ville gerne have haft at mit rum var lige en meter større på alle leder - større afstand til surround og loftkanaler - det ville have været skønt - men heller ikke sådan når man flytter ind i et hus og ikke selv får det bygget


mvh
Troels

JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 20:30
hey
jeg skal i det nye år købe hus og vil jo i den forbindelse gerne afsæt et rum til min egen dedikeret hjemme biff men hvor stort er det optimale rum ?


jeg så en video på youtub hvor han regnet det ud for et rum der var 14  fod gange 18 fod dvs 4,5 m gange 6 meter men er det så det man skal gå efter ?

eller hvor meget plads har i andre sat af ?

nogle gode råd ? :)




Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu