|
Nogle som kan se om denne side er en FUP / Svindel |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-November-2020 kl. 16:20 |
https://www.bayo.dk/
Er der nogen som kan se om denne side er en svindel side, for priserne er meget billige.. Jeg tror selv på at det er en svindel side. 1. De har ingen adresse i Danmark. 2. De har ingen telefon nummer. 3. De har varer til utroligt lave priser som næsten helt sikkert skulle tro det var svindel foretagende 4. De er registreret i Norge som et 1 mands firma. 5. Man kan kun kontakte dem igennem deres internetside. Deres emailadresse eksisterer ikke man kan i hverfal ikke skrive tilbage til den. 6. Den blå avis har de haft en forhandlerannoncer på. Den har jeg fået dem til at undersøge, og de har lukket den ned i dag 17/11-2020 Kan Jeg se, efter de har fået min henvendelse. Så de vurderer nok også at der noget galt i hverfal... Hvad siger I. Er der nogen af jer der har købt fra denne internetside ? Eller kender nogle som har det ?
Redigeret af Swingking - 17-November-2020 kl. 17:43 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://www.bayo.dk/handelsbetingelser/
Hjemmesiden www.bayo.dk drives af firmaet: Media K. Mørk Det positive er der kan betales med Paypal, de garanterer køber tilfredshed indenfor 6 måneder. Men nok ikke noget jeg lige ville vælg som første butik. |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt det her på siden:
Du kan altid kontakte os for at få oplyst, hvilke af dine personoplysninger vi ligger inde med. Dette kan ske ved henvendelse til: bayo.dk |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
...og adressen man skal returnere defekte varer til: Hansaring 138-142, 48268 Greven, Tyskland
Prøv også at slå bayo.dk op på Trustpilot. Det er et helt andet firma....
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så han sidder vel bare og viderebestiller, med levering til købers adresse.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja undskyld ja fra Norge..
De sælger enormt billige el-løbehjul. Eks. Ninebot-KickScooter-Max-G30 som er det absolut bedste el løbehjul i dag på markedet. Til 2990 kr stykket Hvor det på PriceRunner absolutte billigste er 5900 kr syntes bare det er meget mærkeligt, og det lyder jo næsten for godt til at være sandt.. se link. https://www.pricerunner.dk/pl/220-5042134/Elektriske-koeretoejer/Segway-Ninebot-KickScooter-Max-G30-Sammenlign-Priser Redigeret af Swingking - 17-November-2020 kl. 17:46 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved køb fra Norge kommer der told og dansk moms samt gebyr til postvæsenet oveni. Blot til orientering.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes du skal købe og så lad os vide hvordan det gik
|
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
har allerede lige i forgårs køb 2 Stk til 10300 kr fra Holland. Men det var jo noget billiger det her hvis det nu er sandt som sagt. Men det kunne jo være kopi modeller til denne pris tænker jeg, for det kan som sagt næsten ikke lade sig gøre at sælge en topmodel til den lille pris på 2990 kr stykket , tænker at det er en FUP side i hverfal...
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
Black november tilbud allerede udløbet... Fup side
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
SSvenSSon
Super bruger Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prisen på Ninebot løbehjulet er nu kr. 4990,-, så måske har der bare været tastefejl på prisen i første omgang.
|
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
nej for alle deres El løbehjul er steget i pris , og teksten med black november tilbud er blevet fjernet på det hele på deres side..
Redigeret af Swingking - 18-November-2020 kl. 11:03 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |