recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle som kan se om denne side er en FUP / Svindel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle som kan se om denne side er en FUP / Svindel

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogle som kan se om denne side er en FUP / Svindel
    Sendt: 17-November-2020 kl. 16:20
https://www.bayo.dk/

Er der nogen som kan se om denne side er en svindel side, for priserne er meget billige..

Jeg tror selv på at det er en svindel side.

1. De har ingen adresse i Danmark.
2. De har ingen telefon nummer.
3. De har varer til utroligt lave priser som næsten helt sikkert skulle tro det var svindel foretagende
4. De er registreret i Norge som et 1 mands firma.
5. Man kan kun kontakte dem igennem deres internetside. Deres emailadresse eksisterer ikke man kan i hverfal ikke skrive tilbage til den.
6. Den blå avis har de haft en forhandlerannoncer på. Den har jeg fået dem til at undersøge, og de har lukket den ned i dag 17/11-2020  Kan Jeg se, efter de har fået min henvendelse. Så de vurderer nok også at der noget galt i hverfal... 


Hvad siger I. Er der nogen af jer der har købt fra denne internetside ? Eller kender nogle som har det ?


Redigeret af Swingking - 17-November-2020 kl. 17:43
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

https://www.bayo.dk/

Er der nogen som kan se om denne side er en svindel side, for priserne er meget billige..

Jeg tror selv på at det er en svindel side.

1. De har ingen adresse i Danmark.
2. De har ingen telefon nummer.
3. De har varer til utroligt lave priser som næsten helt sikkert skulle tro det var svindel foretagende
4. De er registreret i Sverige som en mands firma
5. Man kan kun kontakte dem igennem deres internetside. Deres emailadresse eksisterer ikke man kan i hverfal ikke skrive tilbage til den.
6. Den blå avis har de haft en forhandlerannoncer på. Den har jeg fået dem til at undersøge, og de har lukket den ned i dag 17/11-2020  Kan Jeg se, efter de har fået min henvendelse. Så de vurderer nok også at der noget galt i hverfal... 


Hvad siger de andre er der nogen der har købt fra siden ? Eller kender nogle som har det ?
Sverige ??
https://www.bayo.dk/handelsbetingelser/

Hjemmesiden www.bayo.dk drives af firmaet:

Media K. Mørk
TELEFON: +4746653170,
ADRESSE: Vestfjordgaten 7, 1338 Sandvika. Norway

Så udenfor EU, med hvad dermed følger.  Smile

Det positive er der kan betales med Paypal, de garanterer køber tilfredshed indenfor 6 måneder. 

Men nok ikke noget jeg lige ville vælg som første butik. 

Mvh. JørgenT
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 16:41
Jeg fandt det her på siden:

Du kan altid kontakte os for at få oplyst, hvilke af dine personoplysninger vi ligger inde med. Dette kan ske ved henvendelse til:

bayo.dk
(ejes af)
Media K. Mørk
Vestfjordgaten 7
1338 Sandvika
Norway
Tlf.: +4746653170
E-mail: Info@bayo.dk


Venlig hilsen
KB
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 16:47
...og adressen man skal returnere defekte varer til: Hansaring 138-142, 48268 Greven, Tyskland

Prøv også at slå bayo.dk op på Trustpilot. Det er et helt andet firma....
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

...og adressen man skal returnere defekte varer til: Hansaring 138-142, 48268 Greven, Tyskland

Prøv også at slå bayo.dk op på Trustpilot. Det er et helt andet firma....
Google på adressen:



Så han sidder vel bare og viderebestiller, med levering til købers adresse.  Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 17:27
ja undskyld ja fra Norge..

De sælger enormt billige el-løbehjul. Eks. Ninebot-KickScooter-Max-G30 som er det absolut bedste el løbehjul i dag på markedet. Til 2990 kr stykket 

Hvor det på PriceRunner absolutte billigste er  5900 kr syntes bare det er meget mærkeligt, og det lyder jo næsten for godt til at være sandt..  se link.


https://www.pricerunner.dk/pl/220-5042134/Elektriske-koeretoejer/Segway-Ninebot-KickScooter-Max-G30-Sammenlign-Priser



Redigeret af Swingking - 17-November-2020 kl. 17:46
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 18:52
Ved køb fra Norge kommer der told og dansk moms samt gebyr til postvæsenet oveni. Blot til orientering.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

ja undskyld ja fra Norge..

De sælger enormt billige el-løbehjul. Eks. Ninebot-KickScooter-Max-G30 som er det absolut bedste el løbehjul i dag på markedet. Til 2990 kr stykket 

Hvor det på PriceRunner absolutte billigste er  5900 kr syntes bare det er meget mærkeligt, og det lyder jo næsten for godt til at være sandt..  se link.


https://www.pricerunner.dk/pl/220-5042134/Elektriske-koeretoejer/Segway-Ninebot-KickScooter-Max-G30-Sammenlign-Priser


Synes du skal købe og så lad os vide hvordan det gik Tongue
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2020 kl. 20:52
har allerede lige i forgårs køb 2 Stk til 10300 kr fra Holland. Men det var jo noget billiger det her hvis det nu er sandt som sagt. Men det kunne jo være kopi modeller til denne pris tænker jeg, for det kan som sagt næsten ikke lade sig gøre at sælge en topmodel til den lille pris på 2990 kr stykket , tænker at det er en FUP side i hverfal...
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 07:57
Black november tilbud allerede udløbet...  Fup side
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
SSvenSSon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SSvenSSon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 10:49
Prisen på Ninebot løbehjulet er nu kr. 4990,-, så måske har der bare været tastefejl på prisen i første omgang.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 11:03
nej for alle deres El  løbehjul er steget i pris , og teksten med black november tilbud er blevet fjernet på det hele på deres side..

Redigeret af Swingking - 18-November-2020 kl. 11:03
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu