recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR Kontant: Gigant for enhver pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR Kontant: Gigant for enhver pris

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Et hvert supermarked/dagligvare butik optimerer placering af varegrupper, og benytter tilbud på populære varer, for at få dig ind i butikken og købe mere end du havde regnet med. Det er ikke kun elektronik butikker der snyder dig.
Jeg er helt med på hvad der sker og hvorfor de gør der, men kan virkelig ikke se, hvorfor du kalder det "snyd"?
Nej jeg mener heller ikke det er snyd! Det var svar på Gromits snyd i Power. Jeg glemte at sætte apostrof omkring “snyd”.


Redigeret af Munch - 18-November-2020 kl. 17:31
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Et hvert supermarked/dagligvare butik optimerer placering af varegrupper, og benytter tilbud på populære varer, for at få dig ind i butikken og købe mere end du havde regnet med. Det er ikke kun elektronik butikker der snyder dig.
Jeg er helt med på hvad der sker og hvorfor de gør der, men kan virkelig ikke se, hvorfor du kalder det "snyd"?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 17:05
Et hvert supermarked/dagligvare butik optimerer placering af varegrupper, og benytter tilbud på populære varer, for at få dig ind i butikken og købe mere end du havde regnet med. Det er ikke kun elektronik butikker der snyder dig.
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 16:39
Så er det Elgigantens tur til, at blive grillet af DR Kontant i aften Kl. 21:25 - hvor Elgiganten eftersigende skulle være ligeglade med kunden og vedkommendes behov, og hvor "Klik & Hent" er svindel og humbug.


Det kunne være interessant, at høre, om andres erfaringer.... 

POWER er jo tidligere blevet grillet af DR Kontant, hvor det samme markedsføringskneb gjorde sig gældende, at "snyde" kunden til at komme ned i butikken, og bruge flere penge samt købe noget andet end først tiltænkt.
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu