recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII

 Besvar Besvar Side  123 53>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII
    Sendt: 19-November-2020 kl. 15:55
Jeg går stadig og tumler med alternativer, hvis det bestilte Yamaha stereo system ikke dukker op.

Jeg er nærmest blevet forbudt at tage den offentlige trafik pga. sygdom og COVID-19. Er der nogen af jer der kender Dynaudio Evoke 10, og kan fortælle lidt om lyden? 

På forhånd mange takTongue


Redigeret af Hother - 26-Marts-2021 kl. 12:25
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 10:12
Hørte dem på Sound Society i Aarhus i Januar.. Det var meget imponerende hvad de var i stand til at levere af bas, størrelsen in mente. Også selv om man gik direkte over til at demonstrere den nye topmodel Confidence 60 bagefter. Tongue
Men de skal nok ha noget luft til bagvæggen.. 
Har du overvejet (også danske) Buchardt S400? Den kan stå relativt tæt på bagvæggen. 30~45 dages returret
Der findes tonsvis af test, og 99% af dem er meget begejstrede.. 
Ning
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Hørte dem på Sound Society i Aarhus i Januar.. Det var meget imponerende hvad de var i stand til at levere af bas, størrelsen in mente. Også selv om man gik direkte over til at demonstrere den nye topmodel Confidence 60 bagefter. Tongue
Men de skal nok ha noget luft til bagvæggen.. 
Har du overvejet (også danske) Buchardt S400? Den kan stå relativt tæt på bagvæggen. 30~45 dages returret
Der findes tonsvis af test, og 99% af dem er meget begejstrede.. 
Mange tak for dit gode svar. Buchardt kender jeg ikke, men det gør jeg snartSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 15:56
Buchardt har lige flyttet deres showroom til Silkeborg. Var taget til Århus for at lytte på netop S400 da Mads Buchardt skrev til mig at jeg desværre ikke kunne lytte til dem da deres showroom var flytte lukket.



Redigeret af DanishCanadian - 20-November-2020 kl. 16:03
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Buchardt har lige flyttet deres showroom til Silkeborg. Var taget til Århus for at lytte på netop S400 da Mads Buchardt skrev til mig at jeg desværre ikke kunne lytte til dem da deres showroom var flytte lukket.


Mange tak for dit fine svar. Ja, det var godt nok surt.

Selv er jeg sq godt nok ved at være lidt smådeprim over min frygt for at blive smittet med Corona. Jeg har stort set forbud mod alt, så at drage rundt og lytte på højtalere, er vist et no-go.Hit med vaccinen,be omTongue


Redigeret af Hother - 20-November-2020 kl. 16:50
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Buchardt har lige flyttet deres showroom til Silkeborg. Var taget til Århus for at lytte på netop S400 da Mads Buchardt skrev til mig at jeg desværre ikke kunne lytte til dem da deres showroom var flytte lukket.


Mange tak for dit fine svar. Ja, det var godt nok surt.

Selv er jeg s godt nok ved at være lidt smådeprim over min frygt for at blive smittet med Corona. Jeg har stort set forbud mod alt, så at drage rundt og lytte på højtalere, er vist et no-go- Hit med vaccinenTongue

Buchardt har world wide levering med 30 dages prøve så det er jo reelt bare at bestille. Jeg venter dog lige lidt og ser om jeg ikke kan smutte forbi Silkeborg en dag i det nye år. 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Buchardt har lige flyttet deres showroom til Silkeborg. Var taget til Århus for at lytte på netop S400 da Mads Buchardt skrev til mig at jeg desværre ikke kunne lytte til dem da deres showroom var flytte lukket.


Mange tak for dit fine svar. Ja, det var godt nok surt.

Selv er jeg s godt nok ved at være lidt smådeprim over min frygt for at blive smittet med Corona. Jeg har stort set forbud mod alt, så at drage rundt og lytte på højtalere, er vist et no-go- Hit med vaccinenTongue

Buchardt har world wide levering med 30 dages prøve så det er jo reelt bare at bestille. Jeg venter dog lige lidt og ser om jeg ikke kan smutte forbi Silkeborg en dag i det nye år. 


Mange tak for info.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 18:12
Syntes jeg kan huske han havde noget tilbud på Black friday siddte år, så hold øjeCool
Ning
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Syntes jeg kan huske han havde noget tilbud på Black friday siddte år, så hold øjeCool

Go idé - will doSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 18:34
Har i øvrigt selv Buchardt S300 og er vildt glade for dem
Ning
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Har i øvrigt selv Buchardt S300 og er vildt glade for dem
Sørme dejligt at høreSmile

De priser de opgiver på deres hjemmeside, er det for et sæt højtalere, eller pr. stk.


Redigeret af Hother - 20-November-2020 kl. 18:51
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 20:15
Sætpris😁
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 53>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu