recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII

 Besvar Besvar Side  <1 1819202122 53>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 14:27
Jeg har modtaget min nye Marantz HD-AMP1. Der vil dog gå et par dage før at jeg tager den i brug. Jeg mente bestemt, at jeg havde de nødvendige kabler på lager - men nix John. Kabler er allerede bestilt og afsendt fra AV Cables.

Jeg har skam også taget et enkelt billede af herligheden. Men dette billede kan jeg ikke lægge ud, for min nye Lenovo bærbar har ikke Photoshop inkluderet, så jeg kan ikke minimere billedets størrelse. Så jeg må have købt det manglende program til download.

Men hold nu op hvor er den lækker, smuk og flot og kigge på, og utrolig gennemført i samlekvalitet. Der er virkelig kælet for detaljerne. 


Redigeret af Hother - 01-Februar-2021 kl. 15:51
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 15:01
Photoshop var noget af en omkostning, når nu gratisprogrammer kan gøre det lige så godt.....



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 15:03
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Photoshop var noget af en omkostning, når nu gratisprogrammer kan gøre det lige så godt.....



Klaus

Hej Klaus, jeg havde nu forventet at du eller en anden dukkede op med et gratis program - mange takSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har modtaget min nye Marantz HD-AMP1. Der vil dog gå et par dage før at jeg tager den i brug. Jeg mente bestemt, at jeg havde de nødvendige kabler på lager - men nix John. Kabler er allerede bestilt og afsendt fra AV Cables.

Jeg har skam også taget et enkelt billede af herligheden. Men dette billede kan jeg ikke lægge ud, for min nye Lenovo bærbar har ikke Photoshop inkluderet, så jeg kan ikke minimere billedets størrelse. Så jeg må have købt det manglende program til download.

Men hold nu op hvor er den lækker, smuk og flot og kigge på, og utrolig gennemført i samlekvalitet.

Avanceret redigering,beskeder, den øverste til højre med den skrå pil, så klikker du på billeder (træ) i toppen, vælger fil, upload,trykker ok, justere størrelsen via bredde og højde og trykker ok i nederste højre hjørne 








Redigeret af gasolin - 01-Februar-2021 kl. 15:25
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 15:14
Av Gasolin den kendte jeg ikke, selvom jeg har oploaded sikkert hundredevis af billeder. Jeg prøver senere. Mange tak.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 22:38
Jeg havde håbet på, at have modtaget det manglende kabel i dag. Men iflg . Postnord kommer kablet i morgen.

Og når jeg skriver lidt om mine oplevelser om den nye Marantz, bliver det med oploadede billeder fra nettet.

Min nye PC giver mig ikke lov til at downloade et gratis billederedigerings program. Det skyldes at jeg siger nej tak til et medfølgende antivirus program - som jeg i øvrigt aldrig har sagt ok til i en prøveperiode.

Og Gasolins forslag til at benytte denne sides billederedigerings program, er jeg desværre ikke intelligent nok til at finde ud af. 

Heldigvis er det sådan, at forstærkeren i virkeligheden faktisk er mere lækker og velforarbejdet end de tilgængelige billeder viser.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 23:18
Er der helt seriøst ikke noget standard billedredigering i Windows 10 som kan gøre noget så simpelt som at ændre størrelsen på et billede?!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Er der helt seriøst ikke noget standard billedredigering i Windows 10 som kan gøre noget så simpelt som at ændre størrelsen på et billede?!

Ikke i den simple pakke som jeg har. Må vist have købt en Office Pakke.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 23:21
Windows paint kan gøre det 

Hos mig er det højre klik på billedet og rediger
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 04:35
Ja, det er sgu nemt...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 14:56
Nå,  men har jeg lyttet til den nye Marantz i nogle timer. Kort sagt vil jeg sige, uanset hvor mærkeligt det end måtte lyde, jeg kan faktisk bedre lide den samlede sound på min lille Marantz.

Den nye Marantz er ufattelig lækker, og spiller jo glimrende, men samlet set kan jeg faktisk bedre lide min lille Marantz. Den har helt den sound jeg holder af.

Så slipper I også for en masse skriblerier fra mig. Big smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 15:00
Nok fordi det er en klass d forstærker (HD-AMP1)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1819202122 53>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu