recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII

 Besvar Besvar Side  <1 4142434445 53>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

CD 11 Tribute er på analogdelen fintunet af Ken Ishiwata, som også fintunede mange Marantz produkter. 
Michael W., er en fair fyr. Jeg fortalte om de øvrige AV-enheder som skal indgå (højtalere og forstærker), jeg nævnte selv de lidt dyrere Rotel afspillere. Han var slet ikke i tvivl, jeg skulle have en Tribute. Så den er bestilt.

Takker for hjælpen JeTexSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Konen kan vel godt pakke den sammen og aflevere den på nærmeset pakkeshop hvis ikke den er falder i din smag, det jo heller ikke sikkert en dyr model falder i din smag

Jeg håber ikke at det bliver aktuelt med endnu en returnering. Rotel CD11 Tribute er bestilt.

Mange tak for din hjælp undervejs.


Redigeret af Hother - 02-Marts-2021 kl. 13:26
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

CD 11 Tribute er på analogdelen fintunet af Ken Ishiwata, som også fintunede mange Marantz produkter. 
Michael W., er en fair fyr. Jeg fortalte om de øvrige AV-enheder som skal indgå (højtalere og forstærker), jeg nævnte selv de lidt dyrere Rotel afspillere. Han var slet ikke i tvivl, jeg skulle have en Tribute. Så den er bestilt.

Takker for hjælpen JeTexSmile
Han var også yderst flink, da mit Michi blev afleveret og sat op. 
Og tillykke med købet, den får meget fine anmeldelser (links på Rotel site). 
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

CD 11 Tribute er på analogdelen fintunet af Ken Ishiwata, som også fintunede mange Marantz produkter. 
Michael W., er en fair fyr. Jeg fortalte om de øvrige AV-enheder som skal indgå (højtalere og forstærker), jeg nævnte selv de lidt dyrere Rotel afspillere. Han var slet ikke i tvivl, jeg skulle have en Tribute. Så den er bestilt.

Takker for hjælpen JeTexSmile
Han var også yderst flink, da mit Michi blev afleveret og sat op. 
Og tillykke med købet, den får meget fine anmeldelser (links på Rotel site). 
Mange tak, ja det bliver spændende. Håber at jeg ikke skal væve mere rundt, men at jeg har valgt det rigtige for mig.


B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 13:56
Tror du så ikke du vil fortryde hvis ikke du for en Rotel A11 tribute ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Tror du så ikke du vil fortryde hvis ikke du for en Rotel A11 tribute ?

Det både håber og tror jeg ikke. Har jo tidligere lyttet til Yamaha forstærkeren, men jo ikke på mine højtalere. Jeg lyttede til nogle Dynaudio, som jeg mener var noget hen af mine Buchardt. Det er sq svæt at sammensætte de ting, når man ikke bare kan lytte. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2021 kl. 14:52
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
wuffer28 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wuffer28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:


Nå..Hother, jeg må nok trække tilbuddet tilbage.. 
Fik den fundet frem og tjekket efter i dag.
 Det viser sig desværre at skuffen er begyndt at ha lidt problemer.. Den lukker ikke skuffen helt op hver gang... Skal lige ha en hjælpende hånd. 
Den lukker fint i og spiller som  den skal..
Så, nok bedst jeg bare gemmer den som reserve.. 
Så du må på jagt igen🙄 men den del kan du jo li😀

Sjovt, sådan en har jeg også stående. Men mener også der var problemer med skuffen. Måske man skulle finde ud af om den kan repareres eller bare den skal ud.
sorry for offtopic
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 16:52
Jeg stiller bare min under den anden jeg bruger (marantz ud 7007) og så vil jeg udelukkende bruge den til hovedtelefonerne, så er jeg fri for at tænde forstærker og ha bøvlet med e-arc... 
Ning
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 17:25
Det burde være en simpel operation, at få skuffen til at virke igen.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 17:35
Nogen gange er det bare en rem

Kan også være betryggende at købe nyt med garanti og at den burde kunne holde ca lige så længe som alder på den bruget marantz cd. Tror også rotel'en lyder bedst af de 2
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2021 kl. 17:38
Havde jo min gamle forstærker Marantz PM 84ll sat til en uge eller 2 men den begyndte at få problemer med lyden, så den skal en tur til Viborg hos Sound 2 Vision.
Så længe den virkede lød det p...e godt med mine S300, så håber den kan fixes

Fandt lige de tilhørende tuner og equalizer frem også... 
Vil ha det hele sat op samlet
Det hele købte jeg fra nyt sidst i 80erne😁 og med en smule rengøre står det stort set som nyt


Ning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4142434445 53>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu