recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Q60T kontra Q77T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Q60T kontra Q77T

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6982
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 08:15
kan kun anbefale at du starter med at læse en masse test af tv før du beslutter dig.

Hakkeri fremgår sjældent af disse test. Og skyldtes forkerte indstillinger 

Og så har du nok vurderet tv i et supermarked.     Det giver aldrig en fornuftig oplevelse af tv

Hvis du skal have gode råd bør du fortælle om dit budget. Størrelse og øvrige forventninger til næste tv.


Til top
JGo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-August-2020
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JGo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 21:48
Hej
Jeg har lige set på disse 2 tv.
Q60T viste tydeligt hakken i billedflow i forhold til Q77T.
Sælgeren sagde, at det skyldes forskel i Hz, altså billedfrekvens.
Men jeg kan ikke på se frekvens angivelse på sælgers hjemmeside ej heller på Samsungs hjemmeside.
Og da jeg ringede til Samsung, så kunne de heller ikke sige noget om de forskellige billedfrekvenser.
Nu har vi ikke købt nyt tv i flere år, så der kan jo været sket ændringer på dette område. Nogen her der kan forklare mig, hvad jeg skal kigge efter? Jeg ville være temmelig trist, hvis jeg kom til at købe et tv, hvor billedet hakker.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu