recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT
    Sendt: 21-November-2020 kl. 08:05
Er ved at opgradere min unRaid server, så står med 7 stk Seagate Barracuda ST8000DM004 8TB harddiske. 

Alle er fejlfri, ingen "bad sector" fejl eller andet, se vedhæftet billede.



Skal af med dem hurtigt, så 1 stk, 650kr eller snup alle 7 for 3800kr. 

Kan sendes eller afhentes, 8300 Odder, Jylland. 

Mvh Dennis


Redigeret af Denner - 24-November-2020 kl. 20:35
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 08:42
Kunne godt være interesseret, hvor gamle er de ?, hvor mange timer har de kørt ?
Hvad koster det at sende ?

Har du eksempelvis noget crystaldiskinfo på dem ?


Redigeret af Hackerjac - 21-November-2020 kl. 08:43
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 08:56
Mener jeg opgraderede serveren til 8tb diske ca omkring oktober 2019, så de er købt der omkring.

Er købt gennem arbejdsplads så der er ikke garanti på dem / faktura, desværre.

Serveren har nok i snit kørt ca 2 til 3 timer dagligt siden de blev købt ca november 2019.

Har ikke crystaldiskinfo da de er i brug på i min server og kan først afmonterer dem når jeg har købt orderings diskene da jeg skal migrerer mine filer til de nye diske.

prøver lige at se om det står i unRaid boot loggen og / eller om der findes en app til unRaid der kan give dig mere info om diskenes forbrug.

Levering kommer an på hvor mange du er interesseret i osv :)

Mvh
Dennis
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 09:04
Jeg er interesseret i all 7, men da jeg bor ca 1.5 times kørelsed fra Odder kunne fragt komme på tale i stedet for

Hvornår er de klar til levering ?
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 09:35
Vil skyde på at det hele kan sendes til dig for en samlet pris på 4000kr, så æder jeg evt mer' omkostninger til levering, bliver det billigere så skal du selvfølgelig kun betale de 3800kr + den aktuelle fragt :)

Nye diske leveres, hos mig mandag så vil skyde på at de kan sendes ca onsdag den 25, hvis det er ?

Lige med hensyn til timer kørt osv, så har de kørt, i begrænset tid, før jeg overtog dem, så derfor kan jeg ikke vurderer den nøjagtige kørselstid, præcist... 

Vi kan evt fortsætte via PB så vi ikke gør tråden uoverskuelig ?

Mvh Dennis




Redigeret af Denner - 21-November-2020 kl. 09:38
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 13:58
Reserveret, så det kan ikke betale sig at byde ind lige nu Smile
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 16:40
Solgt, køber afhenter tirsdag :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu