|
Løst: Hjælp til automatisk Windows logon |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10474 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2020 kl. 10:47 |
Efter at have installeret en frisk 32 bit Windows 10 20h2 på min tablet kan jeg ikke automatisk logge på, men skal bruge kodeord hver gang. Jeg har forsøgt med netplwiz, men punktet “Brugeren skal angive brugernavn og adgangskode for at bruge computeren” eksisterer ikke længere. Jeg har også prøvet denne regedit metode: https://soundartifacts.com/da/how-to/37-how-to-automatically-login-on-windows-10-with-no-password.html, men de nøgler der er nævnt eksisterer ikke på min tablet, f.eks. ”AutoAdminLogon” Hvad gør jeg så? Flemming Redigeret af fltk - 21-November-2020 kl. 11:17 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, det hjalp. Jeg valgte "skift adgangskode" og lod de tre felter være blanke. Jeg havde tidligere været derinde uden at gøre noget fordi jeg ikke troede systemet ville acceptere blanke felter. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |