recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fundet! Hvad hedder sci-fi serien/filmen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fundet! Hvad hedder sci-fi serien/filmen?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fundet! Hvad hedder sci-fi serien/filmen?
    Sendt: 22-November-2020 kl. 11:24

Er der en der kender den her?

Beskrivelse rettet.

Det er en nyere film/kort serie, hvor en forretningsmand sender en privat raket til Mars for at lede efter noget, man har set i kikkert fra Jorden.


Så vidt jeg husker starter den med at man ser et laboratorium hvor forretningsmanden får lavet en android erstatning af hans afdøde datter.


Besætningen betår bl.a. af hans datter og de finder en hule/bygning, som senere viser sig at have en portal til en anden verden.


En eller flere bliver efterladt på Mars, og resten rejser tilbage til Jorden.


En af de kvindelige hovedpersoner befinder sig senere i en landsby på en planet, hvor de som et forsøg er dubleret. Altså så der er to landsbyer med de samme indbyggere. 


Et mandligt medlem af besætningen viser sig at være overlevende marsbo/alien/eller Gud.

Jeg har ledt på IMDB og Justwatch, men kan ikke finde den.


Redigeret af Brixen - 22-November-2020 kl. 15:09
Venlig hilsen
KB
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 11:28
Måske denne film...

Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 11:29
Det siger mig absolut intet og jeg ser normalt alt rumrejse scifi som kan krybe og gå.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 12:00
@Jever:
Det er ikke Prometheus.

@Cyberguyen:
Jeg ser også alt, har også set den her, men har glemt hvad den hedder. Og nu vil jeg gerne se den igen.

Lidt mere: 
En af de kvindelige hovedpersoner befinder sig senere i en landsby på en planet, hvor de som et forsøg er dubleret. Altså så der er to landsbyer med de samme indbyggere. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 12:05
Kunne det være denne serie? Jeg har ike set den selv endnu, men plottet lyder til at passe på en del af din beskrivelse.
Raised by Wolves (TV Series 2020– ) - IMDb



Redigeret af Eeyore - 22-November-2020 kl. 12:07
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af Eeyore Eeyore skrev:

Kunne det være denne serie? Jeg har ike set den selv endnu, men plottet lyder til at passe på en del af din beskrivelse.
Raised by Wolves (TV Series 2020– ) - IMDb


Nej desværre heller ikke den.
Venlig hilsen
KB
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 13:19
Kunne det være Stargate?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Kunne det være Stargate?

Desværre. 

Venlig hilsen
KB
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 13:32
Og det er ikke en af Abe filmene, abernes planet, der er lavet et utal af dem.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Og det er ikke en af Abe filmene, abernes planet, der er lavet et utal af dem.

Heller ikke. 
Jeg husker noget mere og opdaterer beskrivelsen.
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 13:37
Det er en nyere film/kort serie, hvor en forretningsmand sender en privat raket til Mars for at lede efter noget, man har set i kikkert fra Jorden.


Så vidt jeg husker starter den med at man ser et laboratorium hvor forretningsmanden får lavet en android erstatning af hans afdøde datter.


Besætningen betår bl.a. af hans datter og de finder en hule/bygning, som senere viser sig at have en portal til en anden verden.


En eller flere bliver efterladt på Mars, og resten rejser tilbage til Jorden.


En af de kvindelige hovedpersoner befinder sig senere i en landsby på en planet, hvor de som et forsøg er dubleret. Altså så der er to landsbyer med de samme indbyggere. 


Et mandligt medlem af besætningen viser sig at være overlevende marsbo/alien/eller Gud.

Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 13:42
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu