recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fundet! Hvad hedder sci-fi serien/filmen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fundet! Hvad hedder sci-fi serien/filmen?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 16:21
Fedt at den blev fundet.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

og serien er på DR TV Smile

- men kun 2. Sæson Ouch
Har lige fundet 1.sæson på hbbtv.

Til gengæld kan den ikke afspilles Unhappy

Den er garanteret lige blevet fjernet. Pokkers også. Så må jeg nøjes med 2. sæson.
Nej alle 10 afsnit af 1.sæson er vist med billede, men ingen kan “afspilles på denne enhed”. Jeg kan ikke se flere sæsoner afbilledet.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Fedt at den blev fundet.

Ja. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 18:34
På dr appen på telefonen ligger der 10 afsnit, som kan afspilles. Har ikke testet appen på mit tv.
Frank


Redigeret af Frank13 - 22-November-2020 kl. 18:35
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 18:54
https://www.imdb.com/title/tt6445112/

Redigeret af Hbar - 22-November-2020 kl. 18:55
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

På dr appen på telefonen ligger der 10 afsnit, som kan afspilles. Har ikke testet appen på mit tv.
Frank



Tjaa, mig gæt er at det er de 10 afsnit som sæson 2 indholder
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

På dr appen på telefonen ligger der 10 afsnit, som kan afspilles. Har ikke testet appen på mit tv.
Frank



Tjaa, mig gæt er at det er de 10 afsnit som sæson 2 indholder

Nemlig. Det er kun sæson 2, der ligger på DR nu. 
Det går lige, da jeg har set hele serien før, men for nye er det ret forvirrende at komme ind i sæson 2, selv om der er mange flashback.

Venlig hilsen
KB
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 20:59
Fedt at den er fundet.

Til gengæld er det skræmmende at der kommer forslag til meget kendte film og serier som er meget langt fra søgeparametrene.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Fedt at den er fundet.

Til gengæld er det skræmmende at der kommer forslag til meget kendte film og serier som er meget langt fra søgeparametrene.

Ja, godt den blev fundet. Jeg søgte ellers alle mulige steder, men da der kom mange japanske serier frem, begrænsede jeg søgningen til engelske. Derfor fandt jeg ikke noget - serien er jo fransk Tongue

Jeg takker jer alle sammen for hjælpen. Jeg er meget taknemmelig for alle tips. Nu har jeg lige set hele anden sæson på DR. Det er jo korte afsnit (ca. 20 min.), så det er hurtigt set. 


Venlig hilsen
KB
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 23:13
Amazon Prime i USA har den synkroniseret.

Amazon Prime i Frankrig har den fransk lyd og franske tekster.

Ved ikke om den er i Amazon Prime danmark.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2020 kl. 23:19
Den er ikke på vores Prime Video.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2020 kl. 00:00
Det er så r** hamrende irriterende at de deler streaming og tilsvarende op i zoner, så man ikke bare kan se det hele! Angry
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu