recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Black Friday 2020
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Black Friday 2020

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2020 kl. 20:36
Rart at se, at pricerunner har kategorien "Gameboy spil" dækket.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 00:12
Uanset, så var der i hvertfald 2019 TV topmodeller, der aldrig blev mærkbart billigere end på BF . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 18:51
Det er den samme Black Friday sang hvert eneste år... LOL

Black Friday handler om, at finde SUPER tilbuddet i høstakken... men dem er der desværre IKKE mange af - faktisk ret få.

De fleste BF tilbud har tidligere på året kunne købes markant billigere end på BF - det er alment kendt.

Mange forbrugere lader sig lokke, at de mange "falske" tilbud, som overhovedet ikke er noget tilbud...!


Gør jeres research, og pas på, derude...




Redigeret af Gromit - 25-November-2020 kl. 18:57
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 19:49
Rolig nu!!!! Købte i 2018 en Hegel 160 for 12.000 hos AV-connection. En besparelse på 10.000. Min søn holdt sig vågen til kl 24 og købte på mine vegne! Mit bedste HiFi-køb i mange år. Man skal altid være på vagt med “gode tilbud”. Det ved vi alle!!! Lad nu dem der vil nyde at spare være (i mit tilfælde 10 kilo) og skru ned for skældsordene. 
Til top
simony Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Juli-2006
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 22:11
Ja, man skal holde tungen lige i munden, men sådan er det jo hele året rundt, når der er tilbud... Personligt synes jeg, som jeg også skrev i min første post, at det er imponerende, hvordan detailhandelen fik udvandet Black Friday-konceptet på så kort tid. Ikke at jeg er ekspert i, hvordan det foregår i USA, men hvad der startede med en enkelt dag, blev året efter til Black Weekend, så Black Week og nu Black November. Dagene hvor man væltede sikkerhedshegnet og tævede hinanden med en brødrister til 50,- for at komme først til kassen er forbi LOL - og så alligevel, men det var vist toiletpapir i marts måned...

Happy shopping!

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af simony simony skrev:

Ja, man skal holde tungen lige i munden, men sådan er det jo hele året rundt, når der er tilbud... Personligt synes jeg, som jeg også skrev i min første post, at det er imponerende, hvordan detailhandelen fik udvandet Black Friday-konceptet på så kort tid. Ikke at jeg er ekspert i, hvordan det foregår i USA, men hvad der startede med en enkelt dag, blev året efter til Black Weekend, så Black Week og nu Black November. Dagene hvor man væltede sikkerhedshegnet og tævede hinanden med en brødrister til 50,- for at komme først til kassen er forbi LOL - og så alligevel, men det var vist toiletpapir i marts måned...

Happy shopping!



Fordelen i Marts var at toiletpapir ikke slår lige så hårdt som en brødrister LOL
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2020 kl. 06:08
I USA er der også tilbud i ugen op til. Og hele weekenden. Og mandagen efter (Cyber Monday).

Der er masser af brok over Black Friday, og man skal helt afgjort være på vagt. Mit perspektiv er, at der kan være gode penge at spare på TV-skærme eller AV-udstyr i den højere prisende. Hvor der er noget avance at give af. Det har vi dokumenteret i årevis på Flatpanels via vores årlige oversigter (som i øvrigt stadig ligger online med priser, hvis man vil se årene forinden). Hvis man forventer, at et i forvejen meget billigt produkt til få tusinde kroner bliver ekstremt billigt under Black Friday, ja så er det klart, at man bliver skuffet.

Jo, nogle TV bliver så lige så billige (eller en tand billigere) i foråret, når de udgår og lagrene skal tømmes for at få plads til næste års modelserier, men så er det jo også lige gået et ekstra halvt år ind i produktionen og teknikudviklingen (som går stærkt på dette marked). Vente et halvt år på at spare f.eks. 500 kroner på et high-end TV? Tja, er det bedre at have ti fugle på taget eller en i hånden? Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2020 kl. 06:34
Oprindeligt skrevet af Actor Actor skrev:

Rolig nu!!!! Købte i 2018 en Hegel 160 for 12.000 hos AV-connection. En besparelse på 10.000. Min søn holdt sig vågen til kl 24 og købte på mine vegne! Mit bedste HiFi-køb i mange år. Man skal altid være på vagt med “gode tilbud”. Det ved vi alle!!! Lad nu dem der vil nyde at spare være (i mit tilfælde 10 kilo) og skru ned for skældsordene. 

Det er super fedt at du fandt et rigtigt tilbud på en Black Friday, men faktum er at mange reelt ikke spare særlig meget pga. kunstig opskruet priser i månederne op til BF. Der er massere af tilbud i årets løb som snildt kan måle sig med, ja ofte er bedre end dem du finder på BF. 

Og så er det øvrigt ikke dem som køber jeg “går efter” men dem som kommer med tilbudene, forhandlerne. Jeg syntes det er latterligt og dybt usympatisk at benytte sådan en forretningsmodel vel vidende at rigtig mange gør det. 


Redigeret af DanishCanadian - 26-November-2020 kl. 06:35
Til top
DenonDali Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DenonDali Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 12:42
har lige købt Technics EAH-AZ70WE earbuds ved power til 1111kr synes det var en fin pris og de har fået gode anmeldelser her på siden så ser frem til at prøve dem 
-K TRUE WIRELESS STØJDÆMPENDE SORT
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 13:44
Har købt et par Jabra 75 active elite hos Power. Har ventet et par mdr i håb om at de kom på BF. Kr 1000!!!. “Til den der venter kommer alt”Big smile
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 13:54
Jeg har købt 10 stk. Granny Smith-æbler i Bilka til 24 kr., samt en fersk-pizza, 3 agurker og 9 danskvand med citrus til 69,50 kr. i Rema 1000, så jeg har flottet mig for hele 93,50 kr. i dag.

Elektronik venter jeg med at købe til januar-udsalget.


Redigeret af Thomas Jensen - 27-November-2020 kl. 13:58
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2020 kl. 14:17
Hvad kostede pizzaen? Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu