recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG CX spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG CX spørgsmål

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG CX spørgsmål
    Sendt: 25-November-2020 kl. 08:20
Hej alle,

Jeg har bestilt et 55CX og skal afhente det i morgen. :-D 
Så nu venter jeg bare til, at jeg kan købe mig hhv. en PS5 og en XBOX Series X.

Men jeg har lige nogle hurtige spørgsmål. :-)
- Hvilket vægbeslag ville i anbefale for at få det så tæt på væggen som muligt? Behøver bestemt ikke at være mærkevare. Det eneste jeg er i tvivl om, er måden det bygget på, og at det skal hænge på nederste del af tvet. Vil ikke have "stængerne" kan ses nedenunder-

- Jeg har en Yamaha YAS-207 soundbar. Skal både have en Xbox og en PS5. Så tænker blot at sende lyden via et optisk kabel. Er der nogle udfordringer ved dette? Der er kun én HDMI indgang i soundbaren nemlig

På forhånd, tak.
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 08:58
jeg har et fra Eholm på mit gamle tv som jeg håber passer på det LG CX jeg forhåbentlig får leveret i dag :-)

Eholms vesa hedder det men jeg er da i tvivl om man kan få det mere. Det er i hvertfald tyndt :-) 0,6 cm i dybden
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 09:38
Lg CX er sådan lidt dobbelt moralsk når det kommer til ophængning desværre. :)

YEAHH Jeg er MEGA tynd. 

MEN Jeg har en stor røv og hænger lige så langt fra væggen som dit gamle TV.
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 10:06
LOLLOLLOL
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 10:16
Det er ikke helt forkert. :-) More junk in the trunk ;-) 

Anyways, så gælder det jo om, at få numsen så tæt på væggen som muligt.
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 10:29
Du fræser da bare et passende hul i væggen så det kan komme helt tæt på

Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 22:19
Jeg har spurgt om det samme på FB i en surround/tv gruppe. Måske kommer der noget mere brugbart end de svar du får her. Så skal jeg skrive til dig. Umiddelbart tror jeg svaret er et Vogels THIN 405 og en vinkel antennestik adapter. Stikker vender jo lige bagud, ind mod væggen. Åndssvage Koreanere :-( 
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 22:24
den endte jeg også med da min Engholm beslag ikke havde de rette dimensioner. Så jeg måtte fræse en tur i power for at kunne få hængt mit nye tv op i dag 🤪
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af thomnico thomnico skrev:

den endte jeg også med da min Engholm beslag ikke havde de rette dimensioner. Så jeg måtte fræse en tur i power for at kunne få hængt mit nye tv op i dag 🤪

Altså Vogels THIN 405!?
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2020 kl. 06:13
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2020 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Vogels thin er 1,5 cm tykt. Hvis man vil (og kan for stik) er der en hel halv cm at spare


Der var også halvdelen af prisen at spare :-) Tak. Havde glemt AV-cables. We have a winner ;-) 
Til top
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2020 kl. 10:43
Er der nogen der ved, hvor dybt der er til stikkende der skal vende ind mod væggen? 

Har forsøgt at illustrere det her:
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu