recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - convertere optaget dvd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

convertere optaget dvd

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 21:40
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
tjensen02 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2005
Status: Offline
Point: 244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tjensen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 20:34
har lidt svært ved og finde ud af hvor dette skal placeres men her må vidst være her.

jeg har nogle gamle dvd'er der er optaget på philips og sony dvd optagere.
der er både privatoptagelser  og optagelser fra tv.

jeg vil gerne have dem konverteret  til mp4 filer.
jeg fandt et program der hedder wondershare uniconverter der kunne en helt masse så derfor valgte jeg det.

den kan konvertere alle mulige slagt filer men problemet er stadig mine dvd'er.
mine dvd'er virker fint i alle afspillere  og tv men så snart jeg ligger det ind i program så er der streger  på når der er bevægelse. 
kopierer jeg dvd'en ind på harddisken og omdøber VOB til MPG læser programmet filerne fint.
problemet er så bare at det jeg har konverteret jo så er delt midt i det hele.

nogle der ved hvad det er for noget mærkeligt noget.
mit gamle konverterings program havde ingen problemer men efter en opdatering er det forældet.
jeg har nok ledt i et års tid efter et program til og konvertere.   
der er jo et tons programmer og hvad skal man vælge.  
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu