recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åh gud. Ikke også Buster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åh gud. Ikke også Buster

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 11:09
Til alle jer Robin Hood "lovers", så må denne nyfortolkning da lige være noget der falder i jeres smag


Det kan man da kalde en opdateret version af den gamle fortælling
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Til alle jer Robin Hood "lovers", så må denne nyfortolkning da lige være noget der falder i jeres smag


Det kan man da kalde en opdateret version af den gamle fortælling

I denne forbindelse vil jeg da også gerne gøre opmærksom på en serie på netflix. Hvis I ligesom mig elsker engelske historiske kostumedramaer, så tag et blik på Bridgerton, den har fået det helt Metoo-spin ... Men ellers er den ret god, især hvis man kan se bort fra, at der går totalt 50 Shades of Grey i den i de sidste 4-5 afsnit.


Redigeret af hunt - 05-Januar-2021 kl. 11:39
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Til alle jer Robin Hood "lovers", så må denne nyfortolkning da lige være noget der falder i jeres smag


Det kan man da kalde en opdateret version af den gamle fortælling


I denne forbindelse vil jeg da også gerne gøre opmærksom på en serie på netflix. Hvis I ligesom mig elsker engelske historiske kostumedramaer, så tag et blik på Bridgerton, den har fået det helt Metoo-spin ... Men ellers er den ret god, især hvis man kan se bort fra, at der går totalt 50 Shades of Grey i den i de sidste 4-5 afsnit.

Den er ikke så slem med 50 shades haløj. Så skal du ikke se outlander
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Den er ikke så slem med 50 shades haløj. Så skal du ikke se outlander

Jeg gik død i Outlander, da Frank gav Jamie Bette Frank bagi. Embarrassed Det var nu ikke så meget deres numseleg, men mere at skulle tolererer at se på Jamie skære ansigt over det i de næste 100 afsnit, der tog for hårdt på mig. OuchLOL

Min kone har set alle sæsoner og siger, at det er bedst, at jeg forbliver væk fra skærmen, når den er på ...

Tobias Menzies, som spiller Black Frank, er ellers en i særklasse dygtig skuespiller, og hans spil som Prins Philip i The Crown er ikke mindre end fænomenalt.

(Edit: stavefejl mm.)


Redigeret af hunt - 05-Januar-2021 kl. 12:24
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Den er ikke så slem med 50 shades haløj. Så skal du ikke se outlander


Jeg gik død i Outlander, da Frank gav Jamie Bette Frank bagi. Embarrassed Det var nu ikke så meget deres numseleg, men mere at skulle tolererer at se på Jamie skære ansigt over det i de næste 100 afsnit, der tog for hårdt på mig. OuchLOL

Min kone har set alle sæsoner og siger, at det er bedst, at jeg forbliver væk fra skærmen, når den er på ...

Tobias Menzies, som spiller Black Frank, er ellers en i særklasse dygtig skuespiller, og hans spil som Prins Philip i The Crown er ikke mindre end fænomenalt.

(Edit: stavefejl mm.)

Jeg gik også død første gang den kom på netflix, men ny har fruen fået alle fem på bluray, kæft en flot serie og fed lyd i forhold til streaming.

Ja tobias Mezies, er møg dygtig.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Jeg gik også død første gang den kom på netflix, men ny har fruen fået alle fem på bluray, kæft en flot serie og fed lyd i forhold til streaming.

Ja tobias Mezies, er møg dygtig.

Men, men ... :-D

Nå, jamen så god fornøjelse med den!

At Black Frank krænker Jamie var vist heller ikke min eneste anke. Jeg synes, at Heugan (Jamie) spiller meget unuanceret og uinteressant, mens Claire er så kedelig, at hun slet ikke kan fange mig. Som jeg husker det, endte jeg vist med heller ikke rigtig at kunne købe seriens præmis. Så alt i alt er den vist bare ikke mig.

Men min kone har svjh sagt, at sæson 2, som var den, jeg egentlig gik død i, er noget af et lavpunkt, så hvis jeg kan slæbe mig igennem den, bliver det bedre igen. Har det noget på sig?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 13:49
Eneste rigtige Robin Hood film er Disneys fra 1973. Af nyere foretrækker jeg Ridley Scotts version fra 2010 med Russel Crowe i hovedrollen. 

Den med Kevin Costner far min ungdom er hæslig. En skændsel imod min barndoms helt som rigtig mange andre Robin Hood film og serier i øvrigt er. 
Til top
KennethJensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennethJensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 17:38
En lidt anden genre, men jeg kan da huske dengang man besluttede at indspille Ringenes herre - og å med den instruktør. Jeg havde læst bøgerne 3 gange, og mente kun det kunne gå galt med en filmudgave, men jeg blev sgu overrasket, og selvom nogle synes den er en skændsel, så elsker jeg den.

Sådan kan det også gå Smile
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af KennethJensen KennethJensen skrev:

En lidt anden genre, men jeg kan da huske dengang man besluttede at indspille Ringenes herre - og å med den instruktør. Jeg havde læst bøgerne 3 gange, og mente kun det kunne gå galt med en filmudgave, men jeg blev sgu overrasket, og selvom nogle synes den er en skændsel, så elsker jeg den.

Sådan kan det også gå Smile
jeg var også bange den gang. Men det ry Peter Jackson havde, og det man hørte om, at han kæmpede for tre film, lige som de tre bøger. Så fik jeg lidt håb og klamme orker og en stor kærlighed til Tolkien
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2022 kl. 07:40
Så den nye "Buster" i går aftes, var mere end skeptisk da der skulle trykkes play. Men min skeptisk blev hurtigt vendt og her i stuen var det god underholdning. Kan klart anbefale den...
Frank 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu