recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon.co.uk alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon.co.uk alternativ

 Besvar Besvar Side  <1 89101112>
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2021 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er overhovedet ikke overraskende at de ansvarlige hos f.eks. Skat ikke ved en skid om det de har med at gøre.


Det er jeg så omvendt 100% sikker på at de ansvarlige ved alt om.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2021 kl. 16:43
Altså bortset fra at vi her i tråden har bevis for det modsatte...
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2021 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er overhovedet ikke overraskende at de ansvarlige hos f.eks. Skat ikke ved en skid om det de har med at gøre.

Det er jeg så omvendt 100% sikker på at de ansvarlige ved alt om.
Flemming

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Altså bortset fra at vi her i tråden har bevis for det modsatte...


Skal vi ikke holde os for gode til at starte den diskussion. Jeg glæder mig over stadig at kunne handle på amazon.co.uk - i det mindste for beløb under toldgrænsen.



Redigeret af uffidon - 19-Januar-2021 kl. 16:50
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 16:25
Blot til orientering, så bestilte jeg tilbage i februar måned en række film og bøger på amazon.uk. Alle oplistet som på lager.

De er nu begyndt at "dukke op", men indtil videre i to tilfælde med breve om importopkrævning med moms/told.

Mit køb er således indtil videre blevet små kr. 400 dyrere til trods for den opkrævede import deposit fee opkrævning fra amazon, og der er stadig 3-4 forsendelser på vej fordi amazon af en eller anden grund har valgt at dele forsendelserne op.

Amazon kan man ikke længere skrive en mail til, og jeg gider ikke ringe til England eller snakke med en robot, så lad os bare sige, at det blev sidste gang jeg handlede der.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 16:47
Jeg skrev med Amazon i USA for en times tid siden.
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 17:44
uk har ingen mailadresse længere.

I hvert fald ikke en jeg kan finde, og et sted på nettet stod der de havde slettet den for nogen tid siden.


Redigeret af TvHomer - 05-Marts-2021 kl. 17:45
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Brian M Brian M skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Udviklingen er blevet speeded op her i coronatiden. Rigtigt mange fysiske butikker er begyndt at fatte udviklingen, og laver netbutikker med click og collect. Det kan betyde at færre fysiske butikker lukker, og det er positivt.
Men det er jo stadigt kun små bølgeskulp set på den lange bane. Verden har været en stor evoluton siden tidernes morgen, hvorfor skulle precis handle med varer til private pludseligt stoppe med at udvikle og forandre sig? 
Specielt nu hvor vi er nået til at man på sin mobil med få klik kan handle over helt kloden og få tingene sendt direkte til døren. Nu hvor firmaer som Amazon arbejder på at kunne dække alle behov, hvor du så via et abonnement ikke skal spekulere i fragt osv, men bare kan bestille løs og så bliver tingene afleveret ved fordøren. I visse zoner inden for 2 timer efter du har bestilt. Tror virkeligt det er naivt at forstille sig at bybilledet med butikker ikke vil ændre sig mærkbart de næste 10-20 år. 
Vi er heldigvis mange endnu, der gerne vil handle i fysiske butikker. Prøve tøjet og skoene inden køb er lettere. Den personlige vejledning i snit og stofkvaliteter er unik.
Når det er sagt, køber jeg skam også på nettet, når det er et produkt jeg kender og ikke skal prøve først.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 18:14
'Amazon.co.uk' <cs-reply@amazon.co.uk> virkede sidst jeg havde brug for den.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 18:15
Var lige et smut inde i Kongensgade, Odense og der var mange tomme butikker og en del ophørsudsalg hvor corona velsagtens har skubbet til den udvikling.

Så kan man håbe, de renoverer de fine gamle byhuses facader tilbage til det oprindelige udseende, istedet for disse papirafdækkede glasfacader. Kønt er det ikke pt.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af Jespus Jespus skrev:

Var lige et smut inde i Kongensgade, Odense og der var mange tomme butikker og en del ophørsudsalg hvor corona velsagtens har skubbet til den udvikling.

Så kan man håbe, de renoverer de fine gamle byhuses facader tilbage til det oprindelige udseende, istedet for disse papirafdækkede glasfacader. Kønt er det ikke pt.


Jeg vil gerne handle hos Amazon UK - har du en adresse hvor de har en butik jeg kan gå ind i?
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

'Amazon.co.uk' <cs-reply@amazon.co.uk> virkede sidst jeg havde brug for den.

Hvor længe er det siden?
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 18:32
Næh, men måske du kan få det tilsendt med drone hvad du ikke kan købe i en fysisk butik i Danmark.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 89101112>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu