recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ringenes Herre 4k fra Amazon.de
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ringenes Herre 4k fra Amazon.de

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2021 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

min er også sendt i dag


I har jo tømt lageret for de sidste. Fordømt!! LOL
Til top
popsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér popsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2021 kl. 14:40
Muligheden var også, at købe stream på iTune til 149,-
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2021 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af popsi popsi skrev:

Muligheden var også, at købe stream på iTune til 149,-

Ikke en mulighed hvis man vil have bedste billede, og ISÆR bedste lyd. 
Til top
popsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér popsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2021 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Oprindeligt skrevet af popsi popsi skrev:

Muligheden var også, at købe stream på iTune til 149,-

Ikke en mulighed hvis man vil have bedste billede, og ISÆR bedste lyd. 

Fuldstændig korrekt og også min tanke.
Men til 149,- var det værd (for mig), at tage chancen.
Er på ingen måde skuffet.
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2021 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af popsi popsi skrev:

Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Oprindeligt skrevet af popsi popsi skrev:

Muligheden var også, at købe stream på iTune til 149,-

Ikke en mulighed hvis man vil have bedste billede, og ISÆR bedste lyd. 

Fuldstændig korrekt og også min tanke.
Men til 149,- var det værd (for mig), at tage chancen.
Er på ingen måde skuffet.

Jamen det giver da bestemt mening til den pris. Nu er jeg desværre bare belastet af en gammeldags samlermani... jeg vil have mine film fysisk, og har intet digitalt købt i min samling på 1200 film. Det er udelukkende bluray og 4K, og jeg bryder tudende sammen den dag jeg ikke længere kan købe fysiske skiver LOL


Redigeret af Martin Sjøstrand - 08-Januar-2021 kl. 15:16
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2021 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af popsi popsi skrev:

Muligheden var også, at købe stream på iTune til 149,-


Nej, ikke hvis man vil have det bedste billede og tabsfri lyd.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2021 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Jamen det giver da bestemt mening til den pris. Nu er jeg desværre bare belastet af en gammeldags samlermani... jeg vil have mine film fysisk, og har intet digitalt købt i min samling på 1200 film. Det er udelukkende bluray og 4K, og jeg bryder tudende sammen den dag jeg ikke længere kan købe fysiske skiver



Jeg har faktisk fået fire digitale "køb", her over det sidste halve år. Én film som jeg troede, at jeg lejede digitalt, men det viste sig at være et køb. En anden som kostede det samme ved leje og køb, og senest to andre hvor jeg lurepassede så længe, at "eje"-prisen kom ned på $5 Kun en enkelt af disse kan fås på Blu-ray, selvfølgelig.

Jeg vil købe fysiske udgivelser indtil det ikke længere er muligt Min BD-samling tæller også nogle tusinde.

Redigeret af Naiera - 08-Januar-2021 kl. 15:47
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2021 kl. 15:37
Det er så også kun biograf-versionen, man får hos iTunes. Hos Amazon får du også de forlængede udgaver med.



Redigeret af papman - 09-Januar-2021 kl. 15:39
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af Redman Redman skrev:

Hvis man vil have den uden tysk cover tilbyder Coolshop prisgaranti indenfor EU.

Har lige snakket med Coolshop i dag. De vil ikke prismatche, fordi teksten på coveret er tysk. Så man kan betale 475.- hos amazon, eller 999.- hos Coolshop for at få engelske tekst på coveret Wacko

Jeg ville gerne støtte dansk, og undgå amazon, men sgu ikke for 525.- ekstra for samme produkt Ouch 


Redigeret af Martin Sjøstrand - 14-Januar-2021 kl. 14:46
Til top
Lydkilde Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2020
Sted: Kælder Biffen
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lydkilde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 14:59
Den danske oversætter af covers må koste en formue Shocked
Kunne være man skulle overveje det job LOL
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 16:16
Jeg har den tyske boks
Det ser sgu ikke så godt ud med tysk tekst, det er rigtigt nok
Men det er tosset at betale det dobbelte (for mig at se... muligvis ikke for andre)
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har den tyske boks
Det ser sgu ikke så godt ud med tysk tekst, det er rigtigt nok
Men det er tosset at betale det dobbelte (for mig at se... muligvis ikke for andre)

Det er også udelukkende fordi jeg ikke vil bryde mig om tysk tekst på ryggen, i reolen, at jeg ikke fluks bestiller den. Jeg tænker da at den danske må komme ned i pris på et tidspunkt? Det er jo helt forrykt, at de skal koste tusind kroner... jeg kan slet ikke forstå rationalet i det? Der er da, mig bekendt, ikke andre film der er prissat så vanvittigt på 4K?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu