recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gør di smart hjem smart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gør di smart hjem smart

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af ladnra ladnra skrev:

Ja jeg vil jo gerne have at det tilpasser sig min rytme, så jeg ikke tænker over det. Som jeg beskrev Tado har fat i det helt rigtige. Du bemærker ikke at der skrues ned for varmen, fordi det kun sker når du ikke er der, og den er tilbage igen når du kommer hjem.

Hvorfor er det du mener lys er anderledes. Hvis du forlader hjemmet, så kan den slukke lys automatisk samt tænde det igen når du kommer hjem.
Hvis du f.x. bruger adaptive ligtning, så tilpasser lys temperaturen sig selv i løbet af dagen.

Du kan bruge sensor i de rum hvor det giver mening. I andre rum kan du oprette forskellige scener du let kan hoppe imellem. Alt kan selvfølgeligt udføres uden brug at betjening af en telefon.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu