recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S905X4 Android 10 Boks med AV1 Nogle er Falske.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S905X4 Android 10 Boks med AV1 Nogle er Falske.

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked Baglæns sortering
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

MeCool KM6 Deluxe og Classic Android 10 Bokse med S905X4 soc kan nu bestilles hos Gearbest, Geekbuying og Aliexpress fra kr 340,17  

Da det er over 10 euro kommer danske købere også til at betale moms samt Postnord toldbehandlingsgebyr - og så ender prisen omkring de 585 kr. 


Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 16:51
Du bliver ved Carsten. Hvornår vil du prøve et rigtigt Android tv?
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 15:22

Hej.

MeCool KM6 Deluxe og Classic Android 10 Bokse med S905X4 soc kan nu bestilles hos Gearbest, Geekbuying og Aliexpress fra kr 340,17  De kommer med AV1 hardware decodning af 4K@60fps, som er fremtidens streaming format, der bruger 25-30% mindre data end H.265 eller VP9. De har også Google Assistant, hvis man tilkøber en Voice Fjernbetjening.


'Shipping: DKK 18.17 to Denmark via AliExpress Standard Shipping Estimated Delivery: 14-23 days
75-Day Buyer Protection Money back guarantee'

Her er et link med mere Information:


Personligt tror jeg ikke at Google Assistant, kan udfylde hele behovet for betjening. Så jeg vil foreslå, at man gør lige som mig:

På en Tablet har man en Touch mulighed. Det har man IKKE på et TV.
Derfor har jeg købt et i8 Air Mouse Mini Keyboard med en Touch Pad.


Der er ikke nogen forskel på, om man bruger fingeren på en tablets Touch Pad, eller på en Air Mouse's Touch Pad. Men kan endda dobbelt clicke på i8 Air Mouse'ns Touch Pad.

De fleste tablets har 2 eller 3 knapper: Hjem, Tilbage og OK.
De findes også på en i8 Air Mouse. Så alle Android Apps man kan betjene fra en tablet, kan man også betjene med en i8 Air Mouse's Touch Pad og 3 af dens taster.

MeCool KM6 Android 10 Bokse er nogle af de første, med den nye S905X4 soc, som har AV1 hardware decodning. Vi vil se mange flere i de kommende uger, også med forsendelse fra forskellige EU lande.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 13-Februar-2021 kl. 11:11
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu