recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG HR935M Blu-ray Disc™/DVD Player with built-in H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG HR935M Blu-ray Disc™/DVD Player with built-in H

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Lars Thygesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Thygesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 18:19
nej der kan ikke modtages noget. Når antennestik er i slukker maskinen selv om der ikke er noget ic kort i 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 10:59
 Kan der modtages DR kanalerne når kortlæser er taget ud. Nå, der var Jørgen lige lidt hurtigere.


Redigeret af Radiomanden - 14-Januar-2021 kl. 11:00
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Lars Thygesen Lars Thygesen skrev:

der kan ikke modtages noget, for maskinen lukker helt ned når i-kort og antennes tik er i
DR kanaler kan modtages uden kort, prøv at afmontere CI modulet.
Mvh. JørgenT
Til top
Lars Thygesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Thygesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 10:53
der kan ikke modtages noget, for maskinen lukker helt ned når i-kort og antennes tik er i
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 10:49
 Kan der modtages DR kanalerne.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lars Thygesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Thygesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2021 kl. 12:08
Jeg har haft denne maskine i 6 år, og den har virket perfekt, men forleden dag opstod det problem, at når den var udstyret med et IC-card fra Boxer og skulle modtage TV-signal derfra, slukkede den efter et sekund, hver gang jeg prøver, så den kan slet ikke modtage TV-signal fra Boxer mere. Er der nogen der har oplevet noget lignende? Jeg tror det opstod umiddelbart efter nytår. Jeg ved ikke om Boxer har ændret noget i deres signal, men jeg kan modtage på andre enheder.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu