recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zappiti og Zidoo afspillere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zappiti og Zidoo afspillere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zappiti og Zidoo afspillere
    Sendt: 13-Januar-2021 kl. 20:24
Hej

Er der nogen her, der har erfaring med Zappiti eller Zidoo afspillere? Jeg leder efter en medieafspiller, der kan afspille 4K bluray rips inklusive Dolby Vision i samne kvalitet som min Panasonic dp-ub9004 afspiller. Det lyder som om den nuværende generation er næsten på niveau kvalitetsmæssigt. Og Zappiti skulle lancere modeller, der understøtter DV i år. Så måske?

På forhånd tak for erfaringer som I kan dele. 
Morten 
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2021 kl. 21:39
En Shield tv kan klare det du har brug for. Har godt hørt om dem. Men ser ingen fordel over dem i forhold til Shield tv
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 09:00
Tak for svaret, T-Duck. Jeg har en Shield Pro (2019), og den kan afspille Dolby Vision i Plex (og i en tilpasset Kodi beta). Jeg har læst en masse tråde om, hvordan udviklere har arbejdet på at få Dolby Vision til at virke på en Nvidia Shield, og jeg er ikke helt sikker på at det er lykkedes 100%. Da jeg testede i går så syntes jeg at der var noget med farverne som ikke sad helt i skabet.
Jeg har tænkt rigtig meget over det her siden du foreslog bare at bruge Shield, og jeg tror, at grunden til at jeg kigger på noget andet er, at jeg simpelthen ikke er overbevist om at Shield i kombination med Plex eller Kodi bliver helt på højde med en mere high-end løsning.... Men jeg må jo prøve at få fingrene i en Zappiti når modeller, der understøtter DV kommer på markedet.
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 18:44
Du kan evt læse om min erfaring med Zappiti i Hjemmebio besøget her på siden - "Brians Klipsch Cave"  jeg brugte selv en Shield inden og til afspilning af egne film synes jeg Zappiti er overlegn i brugervenlighed og billedet har også fået et nøk op med deres opskalering. 
Eneste minus i min optik er, at den ikke kan afspille 5.1 multikanals PCM fra blu-ray. 

Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2021 kl. 19:23
Super, mange tak for tippet  :)
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu