recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Family Link eller alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Family Link eller alternativ

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksen78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Family Link eller alternativ
    Sendt: 21-Januar-2021 kl. 11:06
hej

jeg søger nogle erfaringer med android Family Link
det lyder smart med at det som er muligt at styre hvis man lave en børne konto

er det muligt at bruge den almindelige Youtupe på en børne konto ?
eller er det kun youtupe kids som virker ?

Jeg søger den samme fuktionelitet begrænsning af skærmtid, styre hvilke apps der kan bruges, kontrol med google play.  dog skal der være adgang til almindelig youtupe

håber der nogle der kan hjælpe
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2021 kl. 12:22
Ja youtube er spærret til de fylder 13 år.
Men man kan gå uden om, hvis man bruger browser versionen i en anden browser,
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
henriksen78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2021 kl. 12:58
tak for svar

browser youtupe er ikke et brugbart alternativ desværre, da min søn er autist og har brug for at det bare er en knap der skal trykkes på
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2021 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af henriksen78 henriksen78 skrev:

tak for svar

browser youtupe er ikke et brugbart alternativ desværre, da min søn er autist og har brug for at det bare er en knap der skal trykkes på

der er denne guide https://paradacreativa.es/en/how-to-install-youtube-with-family-link/ men den kan jeg ikke få til er virke
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu