recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV/DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV/DVD

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hvspl10 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-November-2009
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hvspl10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV/DVD
    Sendt: 05-Februar-2021 kl. 10:38
Jeg står for at skal købe et nyt Smart TV til min campingvogn. Mange af disse har indbygget DVD afspiller.
Jeg bruger aldrig DVD men streamer i stedet for. Mit spørgsmål er, er DVD ikke ved at være YT.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 10:43
Jo, men har du en DVD samling kunne det jo være relevant.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 11:04
Små "Smart" TVer der der vist ikke mange af, og hvor smarte der de hvis der er der.? Nok ikke så smarte, køb et TV i passende størrelse, og en Streaming box som Shield eller ATV, så er det smart.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 13:20
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 13:25
Og ret smart dims så man kan se gratis TV uden adgang til internetforbindelse.

Redigeret af Munch - 05-Februar-2021 kl. 13:26
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af hvspl10 hvspl10 skrev:

Jeg står for at skal købe et nyt Smart TV til min campingvogn. Mange af disse har indbygget DVD afspiller.
Jeg bruger aldrig DVD men streamer i stedet for. Mit spørgsmål er, er DVD ikke ved at være YT.

Jeg købte på et tidspunkt et tv med indbygget VHS afspiller, fordi det var billigst.

Så hvis det billigste produkt der opfylder dine krav kommer med indbygget DVD afspiller, så hvorfor ikke købe det.

Men nu kan en campingvogn være placeret steder hvor der ikke er godt mobilnetværk, og der er stadig mange serier og film der ikke kan streames lovligt.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 15:22
Er det ikke bare et 32" Philips TV i elgigaten til 1200-1500 kr.

Det er uden DVD.

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Og ret smart dims så man kan se gratis TV uden adgang til internetforbindelse.


Den er da ikke særlig smart og vil formentlig ikke virke nogen steder, i hvertfald ikke i Danmark, da DVB-T for længst er udgået.Ouch

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Og ret smart dims så man kan se gratis TV uden adgang til internetforbindelse.


Den er da ikke særlig smart og vil formentlig ikke virke nogen steder, i hvertfald ikke i Danmark, da DVB-T for længst er udgået.Ouch

Flemming
Jeg vil da tro at dansk camping union nok ikke ville skrive det på deres hjemneside i 2020 hvis ikke det virkede. De må ha glemt at skrive T2
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Og ret smart dims så man kan se gratis TV uden adgang til internetforbindelse.


Den er da ikke særlig smart og vil formentlig ikke virke nogen steder, i hvertfald ikke i Danmark, da DVB-T for længst er udgået.Ouch

Flemming
Jeg vil da tro at dansk camping union nok ikke ville skrive det på deres hjemneside i 2020 hvis ikke det virkede. De må ha glemt at skrive T2


Jeg tror nærmere det er en gammel sag. De nævner også 3G. Det er der vist heller ikke nogen der bruger længere. Desuden virker det link de har lagt på heller ikke, måske fordi produktet er udgået.

Flemming


Redigeret af fltk - 05-Februar-2021 kl. 15:57
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Og ret smart dims så man kan se gratis TV uden adgang til internetforbindelse.


Den er da ikke særlig smart og vil formentlig ikke virke nogen steder, i hvertfald ikke i Danmark, da DVB-T for længst er udgået.Ouch

Flemming
Jeg vil da tro at dansk camping union nok ikke ville skrive det på deres hjemneside i 2020 hvis ikke det virkede. De må ha glemt at skrive T2


Jeg tror nærmere det er en gammel sag. De nævner også 3G. Det er der vist heller ikke nogen der bruger længere. Desuden virker det link de har lagt på heller ikke, måske fordi produktet er udgået.

Flemming
Okay så langt har jeg ikke prøvet. Det kan godt tyde på det så, og det burde ikke ligge på hjemmesiden så.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2021 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg vil da tro at dansk camping union nok ikke ville skrive det på deres hjemneside i 2020 hvis ikke det virkede. De må ha glemt at skrive T2

De sletter vel ikke deres artikler - som for øvrigt stort set er en gengivelse af en pressemeddelelse - og dermed har forælder indhold.

Pressemeddelelse fra 2016, der ej heller skriver om T2

Produktet koster i dag 268 kroner.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu