recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO og Google TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO og Google TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xcanner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcanner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO og Google TV
    Sendt: 07-Februar-2021 kl. 10:36
Når jeg ser HBO på Google TV (den nye chrome cast) så går de først 3-4 minutter med at den hakker meget før den "får fat", ligesom den er ved at "loade".

Kvaliteten af billedet er fin, den hakker bare en del og spiller lidt i "langsom hastighed",- det er lidt svært at forklare i ord...

Jeg har ikke problemer, hvis jeg streamer HBO til min PC. Jeg har ingen problemer med at streame til Google TV fra andre apps (Netflix, Disney+, TV2 Play, DR, Disney+ osv).

Nogen der har en ide, eller må jeg bare leve med det?




Redigeret af xcanner - 07-Februar-2021 kl. 10:37
Til top
t-h-k Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t-h-k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 12:35
Jeg har også lige købt en cromecast med google tv og oplever samme problem med at HBO hakker, er der nogen som har fundet en løsning på dette?
Alt andet fungerer perfektWink
Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2009
Status: Offline
Point: 201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2021 kl. 14:30
Jeg oplever det samme med indledende hakkende billede ved kombination af HBO og Chromecast med Google TV. Synes dog det hjælper at spole ganske få sekunder frem.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2021 kl. 14:48
jeg har samme problem. Hbo virker fint på Shield med Android 9. Men ikke på Google TV Android 10 åbenbart. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu