recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad Air 2020 vs?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad Air 2020 vs?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
caddy83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér caddy83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad Air 2020 vs?
    Sendt: 08-Februar-2021 kl. 19:19
Hey 

Jeg skal til og have ny iPad, lige nu har jeg en Air 2 64gb. Og har kigget lidt på den nye Air 4. 
Jeg bruger ikke min iPad til at tage Photo, så kameraet er ikke noget jeg skal bruge på den. 

Ville i købe Air 4 eller vente til hvis der kommer en 11” Pro model næste måned??

Go aften 


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 19:32
det kommer jo maget an på hvad du skal bruge den til.

Jeg har en iPad Pro 12.9 og er utrolig glad for den store skærm. Det er virkelig fedt.

Face id er jeg mindre glad for. Jeg synes faktisk at finger Touch virkede bedre på den iPad Pro jeg havde. Men det er nok fordi jeg i reglen bruger min iPad i en holder så den ligger på tværformat og så er kameraet ikke så lige for. Face id virker perfekt for mig på iPhone, men ikke på iPad.
Til top
caddy83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér caddy83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 19:38
jeg skal bruge den til at gå på nettet, Netflix og nogle få apps.
10.9’ er super størrelse for mig, min tanke går på kommer der en pro 11’ næste måned og vil prisen stadig være 2.000kr mere end Air og hvad i ville vælge 😁
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2021 kl. 19:43
jeg tror at Pro vil være at foretrække, hvis man har brug for proces tunge apps: 3D, video redigering, fotoredigering.

Så til dit forbrug vil det være overkill. Så iPad Air.

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 00:31
Helt klart Air . Den matcher faktisk Pro på alt andet end skærmopdatering . Stod selv og vaklede, og valgte Air primært fordi jeg ikke ville op i den vægtmæssigt tungere enhed, som jo er prisen for de 12.9”. Og jeg gør faktisk en hel del i bla Adobe PS foto , hviket den klarer perfekt . Den nye Ipad Air er et super produkt . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Helt klart Air . Den matcher faktisk Pro på alt andet end skærmopdatering . Stod selv og vaklede, og valgte Air primært fordi jeg ikke ville op i den vægtmæssigt tungere enhed, som jo er prisen for de 12.9”. Og jeg gør faktisk en hel del i bla Adobe PS foto , hviket den klarer perfekt . Den nye Ipad Air er et super produkt . . 

Er enig. Helt klart Air.

Det kan også være en ulempe at rende rundt med en større ipad.
Til top
caddy83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér caddy83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 14:31
Har 64GB nu med 48GB ledig så tænker en Air 4 64GB ?😁
Til top
rune.alleslev Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2017
Sted: København
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rune.alleslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 19:03
Jeg skulle også vælge mellem Air og Pro, valgte Air og det har jeg bestemt ikke fortrudt
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af caddy83 caddy83 skrev:

Har 64GB nu med 48GB ledig så tænker en Air 4 64GB ?😁

Ja, Apple har gjort det sværere at vælge hukommelse på Air ved at elliminere 128 gb Confused Men som udgangspunk kan du tilsyneladende snildt nøjes med 64gb versionen . Det der typisk fylder er video og billeder fra Iphone (hvis du har en ) . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
caddy83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér caddy83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 21:12
har iPhone 12 pro og 50gb iCloud 
Til top
ahp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Marts-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ahp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 23:49
Det er svært at vurdere andres behov :-), men selv syntes jeg at 64GB er for lidt. Og når man alligevel er oppe i den prisklasse, så vil det være ekstra ærgerligt at finde ud af at man er løbet tør for plads. Jeg valgte selv 256GB.
Jeg tager ikke billeder med iPad. Men synkroniserer billeder via iCloud, og så kan pladsen hurtigt blive brugt (alt afhængigt af indstillinger m.m.).
Og jeg må give Lennon ret; det er ærgerligt at iPad Air ikke findes i en 128GB version. Apple har ganske givet spekuleret i det :-)
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 06:15
Jeg har brugt 80 gb på min iPad. Men jeg bruger så også LR der bruger ca. 20 gb. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu