recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem fører data tilsyn med Paypal?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem fører data tilsyn med Paypal?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvem fører data tilsyn med Paypal?
    Sendt: 09-Februar-2021 kl. 08:25
Hej,

Jeg står for at skulle anmelde Paypal for brud på GDPR reglerne, men er i tvivl om det er det Danske Datatilsyn jeg skal kontakte. Eller det irske hvor de driver deres forretning fra, eller måske det i Luxembourg hvor de også har deres banklicens.

Jeg har naturligvis skrevet til Paypal og spurgt dem om hvilken myndighed jeg skal anmelde dem til. Men sjovt nok har de ikke givet mig andet end et autosvar (som kom 2 dage efter jeg skrev til dem).

pft
Sylvest
.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 08:54
Fra deres hjemmeside:

"Hvis du ikke er tilfreds med den måde, som vi håndterer dine problemer på, har du ret til at indgive en klage hos tilsynsmyndigheden for databeskyttelse i dit land."
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu