recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa wifi

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 14:51
ej hvor mega træls. Sønnerne spiller fortnite, så hvis de ryger af eller oplever lag, så er der ballade. Og jeg ynder ár steame 4k materiale til mit OLED (som nu skal skiftes ud pga lysindfald)

 Tak for link. Jeg fået disse muligheder


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 14:38
Har Stofa bredbånd over antennekabel, og det er ikke særligt stabilt. Vil ha Fastspeed, men de leverer ikke til adressen desværre. Synes du skal undersøge om du kan få dem.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2021 kl. 14:33
jeg skal til at flytte og har derfor en række spørgsmål, idet den står på nyt tv, nye tv-møbler, ny tv-udbyder og ny wifi-udbyder - og muligvis et højtalersystem. Her vil jeg starte med wifi:

Har nogen af jer erfaring med wifi fra Stofa? Her tænker jeg ift stabilitet og dækning, herunder såkaldt Superwifi. 

Jeg har altid brugt yousee, men de kan højest tilbyde en hastighed på 30mb, hvorimod Stofa tilbyder 300mb. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu