recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Virker PS4 controller godt på Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Virker PS4 controller godt på Apple TV

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Virker PS4 controller godt på Apple TV
    Sendt: 14-Marts-2021 kl. 11:47
Vi spiller ikke så meget herhjemme, men går og tænker på, at få en controller, som virker til Apple tv 4. Hvad skal jeg gå efter? Må gerne være en brugt, da det bare lige skal afprøves. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 14:23
Ja den virker fint. Også med ‘rumble’ såfremt spillet understøtter det - f.eks. The Pathless.

Controllerne kan også vække og sætte Apple TV i dvale.

Dog synes jeg, at Xbox contollere er en bedre løsning til Apple TV. Det skyldes, at PS4-controlleren nærmest konstant skal oplades og der er jo ikke USB-port i Apple TV.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 14:26
Det lyder godt. Er vel også ligeglad hvilket mærke de er, bare de virker. Så må se, om jeg kan finde en eller anden brugt. Gider ikke, at betale for meget, hvis nu vi ikke gider at spille noget videre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 14:31
Er det til spil på Apple Arcade?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 14:35
Ja, blandt andet. Og nu kommer der snart et Crash Bandicoot spil. Det er et som vi har prøvet før. Ved selvfølgelig ikke, om det kommer på Apple tv.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 14:43
Jeg har prøvet størstedelen af spillene på Arcade efterhånden. Smag og behag er naturligvis forskellig, men måske listen her over bedste Arcade-spil til Apple TV kan give inspiration: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1591944093

Jeg har forudbestilt det nye Crash, men jeg husker ikke, at de har nævnt noget om Apple TV udgave. Jeg skal også have det nye Crash til PlayStation. Herlige spil Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 14:54
Dem vil jeg kigge på Rasmus. 

Jeg har heller ikke hørt noget, men vil da håbe, at det virker. Det varer jo ikke så længe før, at det udkommer. De er nu ret fede.

Jeg må kigge efter en billig controller.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2021 kl. 17:34
Er der egentlig nogle bestemte modeller af controllers, som kan bruges fra X-box og PS4? Og er der andre mærker? 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2021 kl. 05:11
Her er en liste fra Apple: https://support.apple.com/en-us/HT210414

Fra tvOS og iOS 14.5 vil PlayStation 5 (DualSense) og Xbox Series X controllerne også kunne anvendes. Det virker allerede i betaerne.

Jeg har også SteelSeries Nimbus liggende. Den store fordel ved denne er, at den kan oplades via lightning-stik og batteritiden er meget imponerende. Ulemper er, at den ikke føles helt så lækker som PS og Xbox controllere samt at den ikke har nogen form for rumble.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2021 kl. 10:56
Takker. Det er ikke mange, som umiddelbart virker endnu. 

Det er godt nok ikke nemt, at finde nogen brugte af disse derude. Jeg må igennem vennelisten og høre om der er nogen, som kan låne mig en, et stykke tid. Hvis jeg skal ud og køb en helt ny, så er det rart at vi om vi gider at spille.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2021 kl. 11:51
Det ser desværre ikke ud til, at Crash Bandicoot kommer til Apple TV. Det er kun angivet som iPhone og iPad version: https://apps.apple.com/us/app/crash-bandicoot-on-the-run/id1510334752#?platform=ipad
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2021 kl. 11:57
Det er da for dumt. Især hvis de vil have flere spil over Apple TV.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu