recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee streaming app vs.appletV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee streaming app vs.appletV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sarge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sarge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee streaming app vs.appletV
    Sendt: 30-Marts-2021 kl. 15:09
Hej

Håber på i vil dele jeres erfaringer med mig.

Jeg har idag et AppleTv og abn. på Viaplay (inkl. live tv) Netflix og TV2 Play. 
Alt sammen separate apps.

Jeg overvejer pga. besparelsen via yousee streaming pakke, at skifte til dem.

Jeg har læst mig til, at jeg i yousee løsningen skal have en boks, som jeg skal bruge til at se TV, og bruge den når det er Netflix og TV2 Play. Kan jeg f.eks. bare bruge yousee app via AppleTV og derigennem bruge f.eks. netflix og TV kanaler fra grundpakken???

Er der andre ting brugsmæssigt jeg skal være obs på? Billedkvalitet, brug, eller andet.

Nogen som har været den øvelse igennem? 

pft. mvh Christian
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 06:19
Du kan bruge YouSee app'en på Apple TV til flere af tjenesterne. YouSee har flettet deres indhold ind i deres katalog. Visse tjenester, f.eks. Netflix, vil dog ikke indgå i YouSee app'en (hverken på YouSees egen boks eller apple TV), så den vil du fortsat skulle bruge via Netflix's egen app.

Mig bekendt er Viaplays live-tv pakke ikke med hos YouSee, men det har man vel i stedet via YouSees kanalpakke.
Til top
sarge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sarge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2021 kl. 11:42
Hej Rasmus

Tak for svar. 

Det giver selvfølgelig mening med Viaplay kanalerne, dem leverer youselv selv 😀

Takker igen, og hvis andre har erfaring med sådanne setup hører jeg meget gerne fra jer.

God påske

Mvh Christian 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu