recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 24" tv ikke smart tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

24" tv ikke smart tv

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2021 kl. 16:57
Har du ikke prøvet at spørge en af de andre på campingpladsen hvad de bruger for at streame til deres TV? Kan jo også være der er for lidt gigabyte på deres fælles netværk til at trække streaming af flere brugere samtidigt.
Til top
asser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-December-2019
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér asser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2021 kl. 17:01
nej men har tænkt at snakke chefen og andre. Tak
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2021 kl. 02:01
Oprindeligt skrevet af asser asser skrev:

jo jeg kan godt få ATV gen 3 på campingspladsens wifi men så sker der ikke noget i tv eller tlf. men må nok købe en ATV gen 4 og se om den vil vise noget på tv’et .
Men hvis du kan få Apple TV på campingpladsens netværk. Så kan du vel hente de Apps som du ønsker at se tv igennem til dit Apple TV?

Jeg går ud fra at der til Apple tv findes Apps som eksempelvis:
  • YouSee
  • Viaplay
  • Canal Digital
  • Boxer TV
  • TV2 Play
  • DR TV
For bare at nævne nogle stykker...
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2021 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:


Jeg går ud fra at der til Apple tv findes Apps som eksempelvis:
  • YouSee
  • Viaplay
  • Canal Digital
  • Boxer TV
  • TV2 Play
  • DR TV
For bare at nævne nogle stykker...

 Hvis ikke der var det, så ville det være pokkers svært at sælge en sådan, og andre tilsvarende enheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2021 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:


Jeg går ud fra at der til Apple tv findes Apps som eksempelvis:
  • YouSee
  • Viaplay
  • Canal Digital
  • Boxer TV
  • TV2 Play
  • DR TV
For bare at nævne nogle stykker...

 Hvis ikke der var det, så ville det være pokkers svært at sælge en sådan, og andre tilsvarende enheder.
Det var for at illustrere at han er nødt til at benytte en App som er installeret på selve Apple TV og ikke Airplay. 

Det er jo ikke alle Apps som eksisterer på en iPhone, som også findes til Apple Tv. - Der er eksempelvis ikke nogen web browser til Apple TV.

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2021 kl. 16:13
 Ja, dert er da bestemt langt bedre at bruge en App direkte på den i stedet for for at bruge Airplay, som det nu er på en iOS enhed.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu