recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibrering af Yamaha processor og effekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalibrering af Yamaha processor og effekt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kosmo12 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kosmo12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kalibrering af Yamaha processor og effekt
    Sendt: 04-April-2021 kl. 18:57
Har netop købt Yamaha CX-a5200 og Yamaha MX-a5200 lettere brugt. Jeg vil selvfølgelig gerne have det optimale ud af sættet, men føler mig ikke sikker nok på opsætning og kalibrering af sættet. Dette selvom jeg har haft gode surround recievere igennem mange år, og dermed ikke er helt grøn på området.

Da jeg ved der er en del kompetente personer i dette her Forum, så søger jeg enten en person (der mod betaling), kan hjælpe mig med det. Gerne en person der har indgående kendskab til Yamaha’s for og effekt forstærker, og dermed føler sig helt på “hjemmebane”, og kan få det optimale ud af sættet til både surround og stereo.

Alternativt søges anbefalinger af person der kan klare opgaven 😀👍

Bor på sydvest Fyn, ca. 25 km. fra Odense
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu