recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor billig kan man købe et 50" tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor billig kan man købe et 50" tv

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor billig kan man købe et 50" tv
    Sendt: 04-April-2021 kl. 19:09
Jeg overvejer (forårsrengøring) at smide mit Panasonic 42" Plasma-TV TX-P42G20E ud da det er mindst 10 år gammel, bruger strøm og en del af skærmen har problemer med belægningen (dengang jeg opdagede det dækkede forsikringen ikke) samt jeg bruger det max  2 timer om dagen

Men hvor billigt kan man købe et f.eks 50" skærm hvis jeg skal have et som kunne være til 2000-2500kr der ikke bruger så meget strøm og som generalt har et fint billede 

Skal være med høj hz så billedet er flydende, har selv 144hz pc skærme så jeg vil gerne have en flydende oplevelse.

En fod i midten vil hjælpe meget så man ikke skal have et andet lidt pænere tv møbel i næsten samme bredde som tvet 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 20:03
hvis dine krav er små så kan de jo købes ganske billigt 

Men begynder du at stille lidt krav stiger prisen hurtigt.

For 2000 skal du ikke forvente meget,   Men brugt marked kan du sikkert finde noget ok
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 20:11
Nyt med fragt op på anden sal og med fuld garanti, der skal bare være mulighed for en chromecast, har intet som skal afspilles i 4k

Redigeret af gasolin - 04-April-2021 kl. 20:13
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 21:04
Hej.

Normalt ville jeg anbefale at kigge efter et OLED TV, da du kommer fra et Plasma.

Men en søgning på PriceRunner efter det billigste 50" viser flere fra 2495,-


Men hvis du går op til 2.699 kr, kan man få et Panasonic TX-50HX702 hos Bilka, Føtex eller Wupti. Jeg kender det ikke og for mig lyder det som et tilbud fra deres ugeavis:


Hilsen Carsten.

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Normalt ville jeg anbefale at kigge efter et OLED TV, da du kommer fra et Plasma.

Men en søgning på PriceRunner efter det billigste 50" viser flere fra 2495,-


Men hvis du går op til 2.699 kr, kan man få et Panasonic TX-50HX702 hos Bilka, Føtex eller Wupti. Jeg kender det ikke og for mig lyder det som et tilbud fra deres ugeavis:


Hilsen Carsten.


Smart nok der er indbygget chromecast, er det en 4k chromecast ?7

WOW energiklasse g som er den dårligste


Redigeret af gasolin - 04-April-2021 kl. 21:30
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

WOW energiklasse g som er den dårligste


1. Er du klar over at energiklasserne lige er blevet lavet om? Energiklasse G i forhold til dig gamle tv er nok 1/10 strømforbrug.

2. For 2500 får du altså ikke noget der ligner kvalitet. Til gengæld forældes det hurtigt. For det tredobbelte får du cirka "spitzenklasse".


Klaus


Redigeret af KlausDM - 04-April-2021 kl. 23:27
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Normalt ville jeg anbefale at kigge efter et OLED TV, da du kommer fra et Plasma.

Men en søgning på PriceRunner efter det billigste 50" viser flere fra 2495,-


Men hvis du går op til 2.699 kr, kan man få et Panasonic TX-50HX702 hos Bilka, Føtex eller Wupti. Jeg kender det ikke og for mig lyder det som et tilbud fra deres ugeavis:


Hilsen Carsten.


Smart nok der er indbygget chromecast, er det en 4k chromecast ?7

WOW energiklasse g som er den dårligste
Skal ses med de nye energimærkninger, hvor alle TV er flyttet ned på G Confused



Redigeret af Munch - 04-April-2021 kl. 23:33
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 23:44
43" versionen er en del bedre, bare mærkeligt de opgiver begge skærme fra samme model efter 2 forskellige standarder 


Mit er opgivet til 280watt hvor f.eks et panasonic 50HX702 bruger ca 71 ca 1/4 mindre ikke 1/10 del 

 

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2021 kl. 01:21
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

43" versionen er en del bedre, bare mærkeligt de opgiver begge skærme fra samme model efter 2 forskellige standarder 


Der findes ikke to standarder - Bilka har bare glemt at skifte energimærket. 
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2021 kl. 01:32
Brug samme beløb,som du i sin tid spenderede på dit plasma - og du er ret godt kørende. . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2021 kl. 01:56
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Brug samme beløb,som du i sin tid spenderede på dit plasma - og du er ret godt kørende. . .

Jeg skal ikke bruge samme beløb og slet ikke når jeg ikke har de penge og kun ser tv på mit tv i 1-2 timer som max hver dag
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2021 kl. 02:12
Det er jo en ret så kedelig udvikling  . . .

Redigeret af Lennon - 05-April-2021 kl. 02:13
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu