recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 News via Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 News via Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kdalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 News via Chromecast
    Sendt: 04-April-2021 kl. 21:10
Har et TV2 Play abonnement, og overvejer at gå over til ren streaming.
TV2 news driller dog, det er teksten i bunden, som ikke kører flydende, men den hakker nå triller henover skærmen, er jeg den eneste?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af kdalbjerg kdalbjerg skrev:

Har et TV2 Play abonnement, og overvejer at gå over til ren streaming.
TV2 news driller dog, det er teksten i bunden, som ikke kører flydende, men den hakker nå triller henover skærmen, er jeg den eneste?
Mon ikke det er samme som her:

Smile
Mvh. JørgenT
Til top
kdalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 22:11
Syntes ikke jeg oplever det hakker andre steder end i den bælke i bunden på news.
Jeg kender intet til Apple tv, de Hertz indstillinger er det på tv'et eller i Apple tv'et?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 22:14
 TVet tilpasser sig den framerate som det modtager. Så det er jo den externe enhed der bestemmer det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2021 kl. 23:19
Gå ind i "Google Home" app'en og find din Chromecast.
Gå ind på din Chromecast, og tryk på tandhjulet i øverste højre hjørne.

Slå 50Hz til, og det vil derefter ikke hakke mere :) 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2021 kl. 07:01
Som Discoman siger Smile Din Chromecast er nok pt. sat til 60Hz - det er den som udgangspunkt.
Til top
kdalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kdalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2021 kl. 07:05
1000 tak allesammen det hjælp
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu