recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Disney+ virker ikke på ATV4 (løst)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Disney+ virker ikke på ATV4 (løst)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Disney+ virker ikke på ATV4 (løst)
    Sendt: 12-April-2021 kl. 12:26
Jeg misforstod dit sidste indlæg. Jeg læste det som om, at du havde opgivet.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2021 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Kan du ikke sætte Hiper-routeren op som modem og så sætte egen WiFi-router op til at styre jeres netværk? Sådan har jeg da ofte gjort det med bredbånd fra bl.a. TDC/YouSee.
Det havde jeg da også tænkt mig, ellers så giver det jo ingen mening blot at sætte en ny router efter skod Hiper routeren.
Når Hiper routeren bliver sat i bridgemode, så bryder den forhåbenligt ikke ned gang på gang.
Unifi USG (router uden wifi) er bestilt hjem. 
Mvh Jesper
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2021 kl. 08:05
Kan du ikke sætte Hiper-routeren op som modem og så sætte egen WiFi-router op til at styre jeres netværk? Sådan har jeg da ofte gjort det med bredbånd fra bl.a. TDC/YouSee.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 18:33
Ja jeg slipper desvære ikke for Hiper routeren, da det er over coax.
Mvh Jesper
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

jeg har en usg på hiper, den virker fint.
Er det bare at sætte Hiper routeren i bridgemode (kører over coax), og så smide USG'en på, eller er der en bunke man skal sætte op på USG'en via ens Unifi controller?
jeg har bare fjernet hiper routeren, dog  på fiber.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

jeg har en usg på hiper, den virker fint.
Er det bare at sætte Hiper routeren i bridgemode (kører over coax), og så smide USG'en på, eller er der en bunke man skal sætte op på USG'en via ens Unifi controller?
Mvh Jesper
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Så kom der igen liv i Disney+ på vores ATV4.
Burde jo have indset at det nok endnu engang var vores router fra Hiper der var problemet. En genstart afhjalp problemmet.
Det snød mig at både Netflix og DR virkede uden problemer på vores ATV, og at Disney+ virkede fint på iPads og telefon på samme netværk.
måske du bare skulle droppe hiper routeren.
Ja jeg har længe overvejet at smide en Unifi USG på.
jeg har en usg på hiper, den virker fint.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Så kom der igen liv i Disney+ på vores ATV4.
Burde jo have indset at det nok endnu engang var vores router fra Hiper der var problemet. En genstart afhjalp problemmet.
Det snød mig at både Netflix og DR virkede uden problemer på vores ATV, og at Disney+ virkede fint på iPads og telefon på samme netværk.
måske du bare skulle droppe hiper routeren.
Ja jeg har længe overvejet at smide en Unifi USG på.
Mvh Jesper
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Så kom der igen liv i Disney+ på vores ATV4.
Burde jo have indset at det nok endnu engang var vores router fra Hiper der var problemet. En genstart afhjalp problemmet.
Det snød mig at både Netflix og DR virkede uden problemer på vores ATV, og at Disney+ virkede fint på iPads og telefon på samme netværk.
måske du bare skulle droppe hiper routeren.
Måske du skulle droppe Hiper. De havde ikke styr på en skid da vi var kunder. Virkelig skidt firma. 
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Så kom der igen liv i Disney+ på vores ATV4.
Burde jo have indset at det nok endnu engang var vores router fra Hiper der var problemet. En genstart afhjalp problemmet.
Det snød mig at både Netflix og DR virkede uden problemer på vores ATV, og at Disney+ virkede fint på iPads og telefon på samme netværk.
måske du bare skulle droppe hiper routeren.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 13:32
Så kom der igen liv i Disney+ på vores ATV4.
Burde jo have indset at det nok endnu engang var vores router fra Hiper der var problemet. En genstart afhjalp problemmet.
Det snød mig at både Netflix og DR virkede uden problemer på vores ATV, og at Disney+ virkede fint på iPads og telefon på samme netværk.
Mvh Jesper
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2021 kl. 22:28
Kan se på downdetector at jeg ikke er den eneste, så det er nok hos Disney eller ISP hvor problemet er.
Undres bare over at det kun er på vores ATV4 problemet er.
Nå det virker sgu nok igen i morgen aften.
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu