recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film i biograferne ved genåbning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film i biograferne ved genåbning?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Film i biograferne ved genåbning?
    Sendt: 13-April-2021 kl. 07:23
Nu åbner biograferne snart igen
Ved man, hvilke film der er på programmet?
Jeg vil se 007 og Godzilla vs Kong Smile
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 07:29
Jeg ser frem til at kunne se Topgun og den nye 007Smile
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 07:50
Top Gun er desværre lige blevet udskudt yderligere til november 2021 Ouch

En opdateret premiereliste for danske biografer findes her: http://fafid.dk/movies.php

Derudover vil Retfærdighedens ryttere stadig kunne ses. Filmen er blevet holdt fra Home Entertainment-markedet selvom den oprindelig skulle have været ude nu.


Redigeret af Rasmus Larsen - 13-April-2021 kl. 09:21
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

En opdateret premiereliste for danske biografer findes her: https://http://fafid.dk/movies.php


Link virker ikke
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Top Gun er desværre lige blevet udskudt yderligere til november 2021 Ouch

En opdateret premiereliste for danske biografer findes her: https://http://fafid.dk/movies.php

Derudover vil Retfærdighedens ryttere stadig kunne ses. Filmen er blevet holdt fra Home Entertainment-markedet selvom den oprindelig skulle have været ude nu.
TopGun November, Så kan man da håbe på at jeg kan befinde mig i Texas, så skal den da ses i Alamo DrafthouseTongue
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

En opdateret premiereliste for danske biografer findes her: http://fafid.dk/movies.php


Link virker ikke

Beklager. Skulle virke nu.


Redigeret af Rasmus Larsen - 13-April-2021 kl. 09:22
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 13:10
Mon ikke de hurtigt kan få banket en 'Far til Fire' eller 'Min Søsters Børn' film sammen, for at hente det tabte hjem....
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Mon ikke de hurtigt kan få banket en 'Far til Fire' eller 'Min Søsters Børn' film sammen, for at hente det tabte hjem....

Det tror jeg godt vi kan være sikre på. Det tager vel heller ikke mere end en formiddag pr film, så måske der kommer 17 stk næste år
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
JMH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 18:31
Jeg tilslutter mig 007 og Top Gun.. Og tilføjer Marco Effekten.
Panasonic 65" HZ2000
Panasonic DP-UB820
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2021 kl. 06:57
Wrath of Man og The Hitman's Wife's Bodyguard.

Hvis de da kommer i Lynge Drive-in Bio. Men mon ikke de gør det. De skal selvfølgelig ses i danmarks bedste biograf.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2021 kl. 07:55
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Wrath of Man og The Hitman's Wife's Bodyguard.

Hvis de da kommer i Lynge Drive-in Bio. Men mon ikke de gør det. De skal selvfølgelig ses i danmarks bedste biograf.


Nå, du vil en tur til Hammel for at se den?

Klaus (undskyld, kunne ikke lade være ;-) )
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2021 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nu åbner biograferne snart igen
Ved man, hvilke film der er på programmet?
Jeg vil se 007 og Godzilla vs Kong Smile

Lige GOdzilla vs Kong bliver lidt mere vanskeligt at komme til at se


For mig er det så HELT uforståeligt at de danske biografer vælger at tage den her kamp og boykotte en film fordi den også er kommet på en streamingtjeneste. 
1. Fordi det bare dumt at bide den hånd der fodrer en
2. Fordi Danmark er så lille bitte at biografernes handling aldrig kommer til at påvirke filmselskabernes valg
3. Fordi Biograferne forsøger at svømme mod strømmen. Streamingtjenester er en del af fremtiden og hvis biograferne ikke tænker sig om så kommer de ikke til at være en del af fremtiden

Det er tåbeligt. Biograferne bør fokusere på alt det de kan, som man aldrig får når man sidder hjemme i stuen, men i stedet forsøger de at skrue tiden tilbage til 1990'erne. DEres boykot får jo den stik modsatte effekt

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu