recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Qobuz tilgængelig i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Qobuz tilgængelig i Danmark

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
plix Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Qobuz tilgængelig i Danmark
    Sendt: 13-April-2021 kl. 22:05
Så bliver det bye-bye til TIDAL
Marantz NR1508
Oppo BDP-1
Lumin T2
Pro-Ject CD Box DS2T
Dynaudio Contour 30
A.C. Ryan Mini 2 HD
Panasonic TX-L55WT50
Revel: F12 Front, M12 Surround
C12 Center, B120 Sub
Accuphase e-360 m/Dac 40
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 22:54
Jeg bliver nok med min billige Tidal, men Qobuz giver en måned gratis, så det skal da lige prøves...
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 22:57
Gælder det også deres butik?

Edit: Har selv fundet svar.

Så skal jeg på indkøb

Redigeret af T-Duck - 13-April-2021 kl. 23:01
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 23:04
Men det er ikke helt billige der i forhold til hiresauodio.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 23:13
Den nye (gamle) fra Taylor Swift er vist lidt billigere end hos HDTracks, endda med den rabatkode på 20% jeg brugte.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 23:25
Men mere at vælge imellem. Så den er velkommen på dansk grund
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 23:50
Kan man købe i deres butik uden at have abonnement?

I så fald er det selvfølgelig en rigtig god tilføjelse til vores slunkne udvalg.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 06:11
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Kan man købe i deres butik uden at have abonnement?

I så fald er det selvfølgelig en rigtig god tilføjelse til vores slunkne udvalg.
det ser ud som ligesom med hiresauodio og tidal store at bruger skal man have med så er det også det
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 10:00
Interessant. Kom aldrig godt ud af det med Tidal brugerinterface og syntes deres forslag var skudt ved siden af. Glæder mig til at give Qobuz et skud 
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 10:38
Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless. 
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller. Smile
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless. 
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller. Smile
Jeg ville vælge at kører den via roon. Har ikke fået prøvet qobuz endnu. men roon kan bruges som afspiller
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 11:13
Fedt! Det har jeg ventet på. Clap
Jeg vil hellere have rigtig High Res fremfor MQA, som min Rega Dac R alligvel ikke understøtter. Desuden er det også billigere. 


Redigeret af Raskolnikov - 14-April-2021 kl. 11:14
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu