recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Qobuz tilgængelig i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Qobuz tilgængelig i Danmark

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless. 
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller. Smile

Så du kan ikke spille gapless via din Lyngdorf? Utroligt at de ikke har fravalgt Chromecast som en del af deres forstærkere specielt når man tænker på at prisen ligger mellem 15.000 - 40.000 kr. Dead
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 11:54
Nogen der ved om der er en nem måde at få overført sine playlists og albums fra f.eks. Apple Music til Qubuz?

Update: Yes, yes det kan man da Wink


Redigeret af DanishCanadian - 14-April-2021 kl. 15:02
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 11:58
Ahh, desværre ikke billigere end Tidal hvis man vil betale én gang om måneden og ikke for et år. Er spændt på hvad Spotifys pris bliver...
Til top
mentormic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Februar-2013
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér mentormic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 14:41
Jeg bruger den her https://www.tunemymusic.com/da/#step5 da jeg har brugt Qobuz længe men manglede lidt danske playlister fra Tidal  
Mvh Michael


Redigeret af mentormic - 14-April-2021 kl. 14:41
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless. 
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller. Smile
Jeg ville vælge at kører den via roon. Har ikke fået prøvet qobuz endnu. men roon kan bruges som afspiller

Tak, men det bliver nok for dyrt og besværligt, når jeg ikke bruger ROONs øvrige funktioner.
Jeg ruller videre med Tidal. 
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless. 
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller. Smile

Så du kan ikke spille gapless via din Lyngdorf? Utroligt at de ikke har fravalgt Chromecast som en del af deres forstærkere specielt når man tænker på at prisen ligger mellem 15.000 - 40.000 kr. Dead

Yes, men kun med min eksterne streamer (Denon) eller Airplay. Har fået at vide at der arbejdes på en Tidal Connect løsning, men hvornår den bliver frigivet vides ikke. 
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless. 
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller. Smile

Så du kan ikke spille gapless via din Lyngdorf? Utroligt at de ikke har fravalgt Chromecast som en del af deres forstærkere specielt når man tænker på at prisen ligger mellem 15.000 - 40.000 kr. Dead

Yes, men kun med min eksterne streamer (Denon) eller Airplay. Har fået at vide at der arbejdes på en Tidal Connect løsning, men hvornår den bliver frigivet vides ikke. 

Noget helt andet. Fik set efter The The - Soul Mining i den lokale biks men desværre var den der ikke. Kun en enkelt EP med 4 numre fra Infected 😊
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless. 
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller. Smile

Så du kan ikke spille gapless via din Lyngdorf? Utroligt at de ikke har fravalgt Chromecast som en del af deres forstærkere specielt når man tænker på at prisen ligger mellem 15.000 - 40.000 kr. Dead

Yes, men kun med min eksterne streamer (Denon) eller Airplay. Har fået at vide at der arbejdes på en Tidal Connect løsning, men hvornår den bliver frigivet vides ikke. 

Noget helt andet. Fik set efter The The - Soul Mining i den lokale biks men desværre var den der ikke. Kun en enkelt EP med 4 numre fra Infected 😊

Tak for hjælpen! 

Ja, de er ikke helt nemme at finde. Heller ikke som reissue. Har haft dem, men alle min plader blev desværre beskadiget i mit loftsrum. (Fugt og støv og duelort). Det er bare SÅ ærgerligt. 

Må nøjes med at høre den på Tidal, til jeg finder den Wink.


Redigeret af Pede8000 - 14-April-2021 kl. 16:49
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Hvordan streames det bedst/ nemmest? Vil helst undgå ChromeCast da det ikke er gapless. 
The Wall med PF er ikke den samme med underlige lydhuller. Smile

Så du kan ikke spille gapless via din Lyngdorf? Utroligt at de ikke har fravalgt Chromecast som en del af deres forstærkere specielt når man tænker på at prisen ligger mellem 15.000 - 40.000 kr. Dead

Yes, men kun med min eksterne streamer (Denon) eller Airplay. Har fået at vide at der arbejdes på en Tidal Connect løsning, men hvornår den bliver frigivet vides ikke. 

Noget helt andet. Fik set efter The The - Soul Mining i den lokale biks men desværre var den der ikke. Kun en enkelt EP med 4 numre fra Infected 😊

Tak for hjælpen! 

Ja, de er ikke helt nemme at finde. Heller ikke som reissue. Har haft dem, men alle min plader blev desværre beskadiget i mit loftsrum. (Fugt og støv og duelort). Det er bare SÅ ærgerligt. 

Må nøjes med at høre den på Tidal, til jeg finder den Wink.

Du kan købe denne 30-års jubilæums version til 700,- kr. men det er langt over have jeg give for vinyl.

https://imusic.dk/music/0888430352612/the-the-2014-soul-mining-lp
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 17:07
Har godt set den. Det er for voldsomt. LOL
Tror vi kører tråden lidt af sporet.

Sorry! Smile
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 18:46
Det virker okay via roon. Prøver lige de 30 dage gratis. Så kan jeg også tjekke nogle albums udbjegbhsr været i tvivl om at købe
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2021 kl. 19:49
Udbjrkgjrjtnfbrjrnf
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu