recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Qobuz tilgængelig i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Qobuz tilgængelig i Danmark

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2021 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Er der nogen der har prøvet Qobuz via Apple Carplay? Kan det virkelig være rigtig at man kun kan afspille det musik man vælger at downloade til sin mobil - altså ikke streame? 

Det giver da ingen mening. Har markeret flere Pink Floyd album som favoritter men kan ikke se dem under favoritter i Carplay. Downloader jeg et album ses det fint via Carplay. Det er en showstopper for mig med mindre jeg gør et eller andet galt. 

Er der en der evt. lige kan tjekke og komme med en tilbagemelding. På forhånd tak.

Har selv bøvlet med dette et stykke tid, men en “work around” er at starte via telefon som er koblet til CarPlay, ikke en køn løsning men brugbar.

Jeg bøvler alligevel også med Tidal’s CarPlay, som også er noget på tværs.

Spotify og Apple Music spiller dog max., men er ikke dem jeg ønsker at bruge...Confused
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2021 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Er der nogen der har prøvet Qobuz via Apple Carplay? Kan det virkelig være rigtig at man kun kan afspille det musik man vælger at downloade til sin mobil - altså ikke streame? 

Det giver da ingen mening. Har markeret flere Pink Floyd album som favoritter men kan ikke se dem under favoritter i Carplay. Downloader jeg et album ses det fint via Carplay. Det er en showstopper for mig med mindre jeg gør et eller andet galt. 

Er der en der evt. lige kan tjekke og komme med en tilbagemelding. På forhånd tak.

Har selv bøvlet med dette et stykke tid, men en “work around” er at starte via telefon som er koblet til CarPlay, ikke en køn løsning men brugbar.

Jeg bøvler alligevel også med Tidal’s CarPlay, som også er noget på tværs.

Spotify og Apple Music spiller dog max., men er ikke dem jeg ønsker at bruge...Confused

Tak for input ift. workaround. Præcis samme oplevelse jeg har haft med Tidal. Havde håbet at det ville være noget anden med Qobuz. Jeg har lige skrevet til dem på Facebook og fik følgende positive svar:

"Hello
Thank you for your message. Indeed we are currently working on a redesign of CarPlay which should be operational in April. We are sorry for this inconvenience. Kind Regards,"
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2021 kl. 20:48
Smart man kan spare 25% for et år abonnement, det kunne spotify godt gøre. De 25% kan godt friste..
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2021 kl. 12:08
Er også fristet at deres 12 måneder up front så prisen lige kommer lidt ned samlet set. Venter dog lige og ser om de har fået løst deres CarPlay problemer inden jeg lægger mine penge i deres hånd. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu