recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa og optage programmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa og optage programmer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2021 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af tolborg tolborg skrev:

Hvis man F.eks. har et Sony TV med 2 tunere vil det overhovedet virke med Stofa ...? på den vis kunne man så helt droppe boksen og kun bruge TVet??


Ja, hvis der er to DVB-C tunere i. Bemærk dog, at du ikke kan se et kodet program (altså et program der kræver kort) samtidig med du optager et andet kodet program. Desuden skal boksen skiftes ud med en ekstern harddisk til at optage på.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
tolborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tolborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2021 kl. 08:33
Hej 

Mine forældre har Stofa, og har hidtil benyttet Stofas boks.

Men de er trætte af den. 2 fjernbetjeninger osv.
Nu skal de have nyt TV. Jeg tænkte egentlig et godt OLED TV evt. fra LG. 

Men inden jeg køber vil jeg høre om der nu om dage findes TV derude, som kan optage programmer mens man ser et andet program. Hvis man F.eks. har et Sony TV med 2 tunere vil det overhovedet virke med Stofa ...? på den vis kunne man så helt droppe boksen og kun bruge TVet??

Vh
Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu