recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DP-UB9000 og LG CX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DP-UB9000 og LG CX

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DP-UB9000 og LG CX
    Sendt: 03-Maj-2021 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af mskp mskp skrev:

Jeg har et setup stort set magen til dit. Det er desværre aldrig lykkedes mig at få Panny fjernbetjening til at virke med TV eller receiver. 
Ellers tror jeg ikke jeg har ændret på andet end at konfigurere HDR til OLED. 
Fantastisk billede og lyd. Så tillykke med dit system :)

Kan du uddybe, hvad du mener med at "konfigurere HDR til OLED"?

Jeg mener ikke, at jeg har ændret andet i UB9000 end at sætte tv til "OLED". Har du gjort mere?


Redigeret af TvHomer - 03-Maj-2021 kl. 11:25
Til top
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2021 kl. 19:52
Jeg har et setup stort set magen til dit. Det er desværre aldrig lykkedes mig at få Panny fjernbetjening til at virke med TV eller receiver. 
Ellers tror jeg ikke jeg har ændret på andet end at konfigurere HDR til OLED. 
Fantastisk billede og lyd. Så tillykke med dit system :)
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-August-2009
Status: Offline
Point: 756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TvHomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2021 kl. 21:59
Jeg har begge ovenstående (sat op med en Denon x3700 mellem dem), og vil gerne høre om der er nogen der har et nogenlunde tilsvarende set-up, og som har nogle gode fif, især omkring indstillinger.

Er der også nogen der ved, om og hvordan man kan få de knapper på Panasonic fjernbetjeningen, som er til at styre et tv med, til at virke med et LG CX?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu