recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad 2020
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad 2020

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad 2020
    Sendt: 03-Maj-2021 kl. 13:16
Jeg har ingen erfaring med apple generelt og deres ipad men tiden er nu til og prøve det så jeg har bestilt en ipad 2020 med 128gb lager men hvad kræves der af instalerede programmer på maskinen for at se ned i dette 128gb lager, jeg er klar over det ikke er som på android hvor der er åben til alle filer.

Hvilket cover vil i anbefale til den.


Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 13:50
Hvad mener du med hvad der kræves af instalerede programmer for at se ned i dette 128gb lager?
Hvis du skal kigge på billeder der ligger på iPad, ja så skal du have en billede app til at vise billeder, og hvis du mener kigge efter musik, ja så skal du have en musik app.

Hvis du her en Android telefon, så er det jo ikke så meget forskelligt i forhold til den.

Hvilket cover du vil have, er jo helt op til dig selv hvad du ønsker. Jeg har selv følgende cover:
Mvh Jesper
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 13:56
mente før i tiden skulle der instalereres itunes på pc for at kunne se indhold på en ipad er det også sådan nu.


vedr cover er jeg godt klar over at det er efter hvad jeg ønsker men det kunne jo være der var nogen specifikke der kunne anbefales uden det var originalt.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 14:27
På PC er det stadig iTunes. Men du kan evt. bruge programmet iMazing, da det kan mere end iTunes.
På Mac bruger man Finder. 

Cover, der bruger jeg et klart Tech21 cover, der dækker bagside og hjørner/kanter. Desuden et originalt Apple sleeve, der sidder på med magnet i kanten, og dækker skærmen, og fungerer som fod, når iPad står på bordet.
Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

mente før i tiden skulle der instalereres itunes på pc for at kunne se indhold på en ipad er det også sådan nu.


Hvad præcist er det du gerne vil se på din iPad?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 18:40
Hvis jeg nu skal lægge excel filer eller billeder , videoer olign ned på den
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 18:53
Du vil forbinde et usb kabel og overføre på den måde?

Ikke noget med “skyen”?


Så bruger du FileApp, den laver din iPad om til en FTP server og du kan overføre alle de filer du har lyst til.....


Klaud
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 19:06
jeg ved ikke hvordan det fungerer på ipad, når du siger skyen er det så det samme som ms one drive så var det jo noget lettere.

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

jeg ved ikke hvordan det fungerer på ipad, når du siger skyen er det så det samme som ms one drive så var det jo noget lettere.
Ja one drive findes også til iPad.
Jeg bruger selv google drive / doc.
Mvh Jesper
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 19:31
du kan installere iCloud på din Windows pc, så kommer billeder selv over og du kan til gå iCloud drive og dele filer den vej. Det er vel bare Apples one drive 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

Hvis jeg nu skal lægge excel filer eller billeder , videoer olign ned på den

Brug Cloud løsning. F.eks iCloud eller OneDrive.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2021 kl. 09:22
afhængig af hvad man har i forvejen. Jeg har fx 1TB onedrive via mit office365 abo. og 5GB på min icloud. - Så onedrive ville være et klart bedre valg end icloud i min situation. Google Drive er selvsagt også en mulighed, men synes faktisk microsoft gør ret mange ting i øjeblikket. Jeg har endnu ikke prøvet deres office app (altså den app der reelt forbinder onedrive med de aktiviteter du laver i office. Så du fx ikke skal lede i en folder for at finde et dokument du lige har lavet på en pc/mac)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu