recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 65JZ2000, "Nu kalibreret".
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 65JZ2000, "Nu kalibreret".

 Besvar Besvar Side  <12345 15>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2021 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Med hensyn til pris står det til 30995,- på pricerunner. 
Det er en foreløbig pris, men mon ikke det er noget i den stil.

Edit: Lyd & Billede skriver at det kommer i juni.
Det er jo lige om hjørnet!


Jeg tror, at leveringen er lige som sidste år, hvor tiden hele tiden ændres lidt frem. I morgen skulle jeg gerne få en omtrentlig leveringstid. Prisen tror jeg holder.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 11:52
Jeg havde håbet på, at kunne vende tilbage med en bestilling osv., på det nye TV. Desværre virker det som om, at Panasonic ikke er ret god til at kommunikere med deres forhandlere omkring den model jeg er interesseret i.

Men prisen er 30999 kr., og levering i juni. Men som min forhandler oplyser, tag det hele med et gran salt.

Desværre, jeg må vente og se og lytte.

Edit: Har lige talt med Panasonic Center Rødovre igen. Nu er der hos Panasonic Nordic lagt "Billet" ind på et 65JZ2000. Det er faktisk det eneste de kan gøre pt. Så er det nok svært at være forhandler kan jeg forestille mig.


Redigeret af Hother - 10-Maj-2021 kl. 12:38
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 14:39
Blot for info

Jeg kan huske at nogle af jer skrev for længe siden, at de ønskede sig Panasonic TV´et , men uden den store højtaler bestykning - altså primært selve panelet.

Min forhandler oplyser, at det kan man nu, så hedder modellen blot JZ1500 og koster 24K i 65 tommer. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 17:03
Lige et off topic spørgsmål til Hother: Hvorfor står der hummelmose på dine indlæg?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 17:21
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Lige et off topic spørgsmål til Hother: Hvorfor står der hummelmose på dine indlæg?

Flemming
Han holder sikkert øje med migLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Lige et off topic spørgsmål til Hother: Hvorfor står der hummelmose på dine indlæg?

Flemming
Han holder sikkert øje med migLOL

Jamen.... Kan du da slet ikke lave det om? Eller popper der en meddelelse op på skærmen: "Ukendt fejl: Dine ændringer kunne ikke foretages. Skriv til Administrator for at få lov til at foretage dine ændringer i profilen". LOLLOL
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Lige et off topic spørgsmål til Hother: Hvorfor står der hummelmose på dine indlæg?

Flemming
Han holder sikkert øje med migLOL

Jamen.... Kan du da slet ikke lave det om? Eller popper der en meddelelse op på skærmen: "Ukendt fejl: Dine ændringer kunne ikke foretages. Skriv til Administrator for at få lov til at foretage dine ændringer i profilen". LOLLOL
Nu genere det mig ikke, men det kan da godt være at jeg skriver til Hummelmose på et tidspunkt.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 10:26
JZ1500 er stadig en moppedreng af ekstreme dimensioner, dybden er jo absurd, håber de snart laver en slim model.



Det virker som om man har gengbrugt samme skal som topmodellen.

Redigeret af aeblemanden - 11-Maj-2021 kl. 10:34
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Men det er stadig en moppedreng af ekstreme dimensioner, dybden er jo absurd, håber de snart laver en slim model.
Det kan godt blive halv svært med en 2000 model. Dels indeholder "Moppedrengen" al teknikken og en god sjat højtalere. Selv kan jeg nu godt lide, at der er god plads til teknikken.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Men det er stadig en moppedreng af ekstreme dimensioner, dybden er jo absurd, håber de snart laver en slim model.

Det kan godt blive halv svært med en 2000 model. Dels indeholder "Moppedrengen" al teknikken og en god sjat højtalere. Selv kan jeg nu godt lide, at der er god plads til teknikken.


Jeg mente JZ1500 i forhold til JZ2000, nu hvor man har pillet den gode lyd ud, så kunne man måske have lavet et design som havde samme dybde både i toppen og bunden, så det ikke så fjollet ud når det hang på væggen.



Redigeret af aeblemanden - 11-Maj-2021 kl. 10:51
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Men det er stadig en moppedreng af ekstreme dimensioner, dybden er jo absurd, håber de snart laver en slim model.

Det kan godt blive halv svært med en 2000 model. Dels indeholder "Moppedrengen" al teknikken og en god sjat højtalere. Selv kan jeg nu godt lide, at der er god plads til teknikken.


Jeg mente JZ1500 i forhold til JZ2000, nu hvor man har pillet den gode lyd ud, så kunne man måske have lavet et design som havde samme dybde både i toppen og bunden, så det ikke så fjollet ud når det hang på væggen.
Der skal stadigvæk være en teknik boks på TV´et, og det har alle TV jo. Hvordan andre producenter har designet dette ved jeg ikke.

Personligt foretrækker jeg god teknik og billede kvalitet fremfor design. Men det er jo en prioritering. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-September-2015
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Der skal stadigvæk være en teknik boks på TV´et, og det har alle TV jo. Hvordan andre producenter har designet dette ved jeg ikke.Personligt foretrækker jeg god teknik og billede kvalitet fremfor design. Men det er jo en prioritering. 


Her tænker jeg på LG og deres GX modeller, hvis koreanerne kan så bør de gode folk fra Osaka også.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu