recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo tv boks kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo tv boks kvalitet

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af mitri mitri skrev:

Hvis du vælger Tv med Tv boks fra Waoo, JA, så får du også Web tv med.
Du skal bare være opmærksom på, at det kun er de Tv kanaler der indgår i Tv pakken du vælger, som du også kan se på Web delen. 
Evt. kanaler du efterfølgende måtte tilvælge kan KUN ses på Tv boksen.

Mvh.
Michael 😊 
Det er ikke korrekt, du kan til/fravælge kanaler og pakker både via web tv samt tv boks.
Det du vælger vil slå igennem begge steder. Tilvalgte Kanaler vil være bundet en måned fra start dato og derefter kan de opsiges med en dags varsel. 
Jeg har også Waoo via Fibia og har flere gange skiftet både kanaler og pakker, både via web del og fra tv boks.
Waoo sender i rigtig go kvalitet, specielt via tv boks, men også direkte tv via web delen slår vel alle de andre tjenester, i hvertfald boxer, telia, stofa, viaplay og dplay

edit:
Kan se Waoo faktisk skriver under faq at nogen kanaler ikke kan ses via web tv pga leverandører ikke har godkendt denne visning, de skriver dog ikke hvilke der er tale om, beklager min udmelding


Redigeret af ridderdk - 10-Maj-2021 kl. 09:11
Til top
JKN. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKN. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 00:24
Det er ikke alle tilvalgs kanaler som kan ses på Web tv, jeg har waoo fibernet og 4k boks og har tilvalgt BBC Brit og den kan kun ses via boks, 

JKN



Panasonic 65 HZ1000 tv. Apple tv. Yamaha RX A860 receiver. onwall Audiovector Aventage R Arrete Sub. Panasonic ub820 Uhd afspiller











SUB: Harbo Sound SUB 10 <
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af JKN. JKN. skrev:

Det er ikke alle tilvalgs kanaler som kan ses på Web tv, jeg har waoo fibernet og 4k boks og har tilvalgt BBC Brit og den kan kun ses via boks, 

mærkeligt, jeg har ikke observeret nogen forskel de gange jeg har skiftet kanaler
edit:
Kan se Waoo faktisk skriver under faq at nogen kanaler ikke kan ses via web tv pga leverandører ikke har godkendt denne visning, de skriver dog ikke hvilke der er tale om, beklager min udmelding


Redigeret af ridderdk - 10-Maj-2021 kl. 09:11
Til top
Kand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2014
Sted: Arhus
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 08:07
der følger også Viaplay Total med i den store tv pakke.
Til top
JKN. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKN. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 00:30
Jeg har netop fået sat mit nye HZ1000 op på væggen og samtidig købt et 4k Apple tv. 
jeg har flow tv via waoo fibernet med deres 4k boks. 
på boksen har man adgang til viaplay, Netflix, tv2 play og YouTube. 
efter at have set kvalitets forskellen mellem waoo boks og Apple tv, skal jeg ikke bruge waoo boks til andet end flow tv. 
der er kæmpe kvalitets forskel og Apple tv ligger klasser over waoo boksen. 
en anden fordel ved Apple tv contra waoo boks, er at Netflix vises i HDR Dolby vision, mens waoo boks kun viser HDR. 
kvaliteten på viaplay sportsudsendelser via waoo boks på streaming er så ringe at jeg har valgt at streame via chromecast som giver bedre kvalitet, men Apple tv er klart bedst. 
så hvis man vil udnytte viaplay total og gerne vil se fodbold i ordentlig kvalitet så anbefaler jeg at man investerer i et Apple tv. 
JKN



Panasonic 65 HZ1000 tv. Apple tv. Yamaha RX A860 receiver. onwall Audiovector Aventage R Arrete Sub. Panasonic ub820 Uhd afspiller











SUB: Harbo Sound SUB 10 <
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 09:36
men de har en Apple tv boks 4K - kan det så slet ikke betale sig med en waoo boks.  Klarede Apple tv’et sig bedre på alle punkter ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
mitri Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af JKN. JKN. skrev:

Det er ikke alle tilvalgs kanaler som kan ses på Web tv, jeg har waoo fibernet og 4k boks og har tilvalgt BBC Brit og den kan kun ses via boks, 

Jeg har NG som tilvalg, og denne kan jeg også kun se på 4k Tv boksen. 
Sony TV kld-55ex9005.
Apple TV 4K
MARANTZ NR-1606 .
2x Dali Lector 6 Front.
1xDali Concept 1 center.
2xDali Concept 1 Bag.
2xSubwoofer Dali SUB E-12F
Airties 7410 4K Tvboks
Fibia fiber Tv
Waoo 200/200
Til top
JKN. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKN. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 13:23
Jeg har endnu ikke prøvet waoo Web tv på Apple tv, men når jeg testet det, skal jeg nok skrive en kommentar. 


Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 13:32
okay men hvis de skal have god almindelig tv A altså via waoo og de har kæmpe pakken med Viaplay total - er det så bedre at streame det fra waoos egen box eller Apple tv 4K - 

Eller falder dommen først når du har prøvet st streame web tv pakken :)

Hvis dette også er bedre på Apple tv 4K - ser jeg ingen grund til st have waoos egen boks udover der vil mangle et par kanaler.
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
mitri Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

men de har en Apple tv boks 4K - kan det så slet ikke betale sig med en waoo boks.  Klarede Apple tv’et sig bedre på alle punkter ?
Jeg vil give JNK ret.
Waoo' s 4k Tv boks klarer sig rigtig godt med flow tv, og optagede udsendelser, som gengives i Flow tv kvalitet. 
Hvad streaming (viaplay, Tv2 play, Netflix) angår, så er den ikke dog noget at råbe hurra for, her er et Apple Tv 4k klart at foretrække.
Bruger selv et AppleTv 4k til streaming. 
Mht. Waoo app'en på AppleTv 4k, så er kvaliteten okay, men ikke så god som Flow tv på Waoo' s 4k Tv boks.
Så jeg vil sige, at AppleTv' et klarer sig bedst på punkter, som Viaplay, Tv2 Play, Netflix, i forhold til Waoo 4k boksen. 
Sony TV kld-55ex9005.
Apple TV 4K
MARANTZ NR-1606 .
2x Dali Lector 6 Front.
1xDali Concept 1 center.
2xDali Concept 1 Bag.
2xSubwoofer Dali SUB E-12F
Airties 7410 4K Tvboks
Fibia fiber Tv
Waoo 200/200
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 13:42
så waoo boks til Viaplay total pakken flow tv 

Og resten til Apple tv 4K 
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
JKN. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKN. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 14:17
Har lige testet waoo Web tv på Apple tv og er enig med mitri i at til alm flow tv er waoos 4k boks bedste løsning og bedre billede kvalitet, og alt streaming er bedre via Apple tv. 
Så ja til waoo tv boks til flow tv og Apple tv til resten. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu