recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo tv boks kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo tv boks kvalitet

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mitri Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

så waoo boks til Viaplay total pakken flow tv 

Og resten til Apple tv 4K 
Hvis du med "Viaplay total pakken", mener "Waoo' s store Tv pakke" , så er set up'et korrekt forstået, hvis du vil have den optimale billedkvalitet på alle kanaler.
Viaplay total pakken er en del af Waoo's store Tv pakke, og kan med fordel streames på AppleTv 4k.

Sony TV kld-55ex9005.
Apple TV 4K
MARANTZ NR-1606 .
2x Dali Lector 6 Front.
1xDali Concept 1 center.
2xDali Concept 1 Bag.
2xSubwoofer Dali SUB E-12F
Airties 7410 4K Tvboks
Fibia fiber Tv
Waoo 200/200
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 14:31
jeg mener bare hvis jeg skal foreslå mine forældre noget - så vil jeg anbefale en waoo tv pakke (den store) og så kan de se tv på waoo boksen - og streame alt andet på Apple 4K tv.  Og TV2 PLAY får man med for 39kr 

Er det ikke en god forklaring ? 

Ellers skær det ud i pap for mig :)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
JKN. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKN. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 15:03
Korrekt forstået 
Til top
mitri Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mitri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

jeg mener bare hvis jeg skal foreslå mine forældre noget - så vil jeg anbefale en waoo tv pakke (den store) og så kan de se tv på waoo boksen - og streame alt andet på Apple 4K tv.  Og TV2 PLAY får man med for 39kr 

Er det ikke en god forklaring ? 

Ellers skær det ud i pap for mig :)
Du er helt med kan jeg se, det kan ikke forklares bedre.☺️

Sony TV kld-55ex9005.
Apple TV 4K
MARANTZ NR-1606 .
2x Dali Lector 6 Front.
1xDali Concept 1 center.
2xDali Concept 1 Bag.
2xSubwoofer Dali SUB E-12F
Airties 7410 4K Tvboks
Fibia fiber Tv
Waoo 200/200
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 16:34
man kan kun have 1 waoo tv boks.  Eller kan man have en i sommerhus og en i almindelig hus.  Eller skal det være opkoblet med waoo fibernet ?


LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
JKN. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKN. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 17:03
Waoo tv boks kræver fibernet men man kan jo bruge waoo Web tv i sommerhuset. 
vi har to waoo bokse i huset, en i hver ende, det er muligt at tilslutte boksen trådløs. Men det kræver en stabil wifi forbindelse og vi har fået trukket kabel til soveværelset, da det blev for ustabilt. 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu